  • 1. Data: 2010-10-27 19:29:15
    Temat: Żarówka do mikrofali
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    pacjent: Panasonic NN-K153W
    objaw: brak oświetlenia wewn.

    Rozumiem, żeby wymienić żarówkę, muszę zdjąć obudowę, ale żeby nie robić
    tego dwa razy, poprosiłbym o informację, jaka tam żarówka siedzi.

    pzdr
    JS

  • 2. Data: 2010-10-28 06:39:35
    Temat: Re: Żarówka do mikrofali
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Pewnie taka sama jaką masz w lodówce - gwint mały, ten od tablicówek, 15W.

  • 3. Data: 2010-10-28 09:37:35
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    JS <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    Zapytać w autoryzowanym serwisie albo rozebrać i zobaczyć .... a potem do
    serwisu po żarówkę, bo różni producenci stosują różne wynalazki - wkręcanej
    "lodówkowej" raczej bym się nie spodziewał.
    Najczęściej są podłączane na wsuwki, miewają przy cokole ucho do mocowania itp

  • 4. Data: 2010-10-28 09:42:55
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Wmak <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > "lodówkowej" raczej bym się nie spodziewał.
    > Najczęściej są podłączane na wsuwki, miewają przy cokole ucho do mocowania

    Pierwszy link z googli:
    http://north.pl/zarowki/554,4.html?gclid=CNrTjdih9aQ
    CFcYL3godQRH1fw

    To specjalnie są takie nietypowe żarówki, by klienci sami nie grzebali w
    niebezpiecznych dla niefachowca bebechach mikrofalówki.

  • 5. Data: 2010-10-28 20:47:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > "lodówkowej" raczej bym się nie spodziewał.
    > Najczęściej są podłączane na wsuwki, miewają przy cokole ucho do mocowania

    Ja wymieniałem niedawno w Samsungu z początku tego wieku i była
    tam żarówka z małym gwintem.

  • 6. Data: 2010-10-29 17:07:34
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Wyjąłem tą żarówkę, rzeczywiście jest nietypowa. Mają takie w North
    Elektronik. Ale pieruńsko droga (35PLN).

    pzdr
    JS

  • 7. Data: 2010-12-27 11:17:43
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "JS" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wyjąłem tą żarówkę, rzeczywiście jest nietypowa. Mają takie w North
    > Elektronik. Ale pieruńsko droga (35PLN).
    >
    > pzdr
    > JS
    ----

    A nie można wymienic oprawki i zastosowac jakąś tańszą żarówkę?

    pzdr.

    Janusz