  • 11. Data: 2015-09-09 15:25:13
    Temat: Re: Zapomniany quiz od straży wiejskiej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-09-09 14:34, J.F. wrote:

    > Ale on stacjonarny, czy stacjonarna skrzynka do przenosnego FR ?

    Po co takie akademickie gdybanie?
    Nie ma stacjonarnych FR, z ktorych nie da sie przeniesc rejestratora,
    bo nikt w srodku ich nie spawa na stale.

    Rownie dobrze moglbys jeszcze zapytac czy zamontowany w samochodzie
    to tez przenosny. Przenosny to przenosny - tymczasowo operujacy przy
    jezdni trojnog albo skrzynka rozstawiana przez jego obsluge.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2015-09-09 20:34:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-09 14:34, J.F. wrote:

    >Po co takie akademickie gdybanie?
    >Nie ma stacjonarnych FR, z ktorych nie da sie przeniesc rejestratora,
    >bo nikt w srodku ich nie spawa na stale.

    Czasy sie zmienily. FR ITD tez ta sie zabrac, a jednak naprawde
    stacjonarne.

    W porownaniu z nimi SG/M, ktora ma pare slupkow i wsadza na pare
    godzin, po czym zabiera ...

    J.

  • 13. Data: 2015-09-09 22:06:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-09-09 20:34, J.F. wrote:

    > Czasy sie zmienily. FR ITD tez ta sie zabrac, a jednak naprawde
    > stacjonarne.

    Nie zrozumialem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2015-09-09 22:19:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-09 20:34, J.F. wrote:
    >Nie zrozumialem.

    FR zainstalowane przez ITD sa naprawde stacjonarne.
    Mimo, ze nie przyspawane do slupow, to zasadniczo spedzaja w nich caly
    czas (*), i pracuja tez na okraglo.

    wiec jak nazwac taki FR z SM, co jest do skrzynki wstawiany na pare
    godzin ?

    J.

    (*) - hm, atesty GUM sprawdzic ?

  • 15. Data: 2015-09-10 08:13:00
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:55efd824$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...

    > SG Tarczyn jak przypuszczam? Mnie po kilku miesiącach przysłali pismo z
    > przypomnieniem, że musze odpowiedzieć.
    > Jak skierowali sprawę do sądu w Tarczynie, to wyrok nakazowy przyszedł
    > szybko, chyba po miesiącu.

    Z ciekawości, ile kosztów sądowych doliczyli? Kopałeś się dalej z nimi, czy
    odpuściłeś?

    Wiwo

  • 16. Data: 2015-09-10 09:03:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:55efd824$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z ciekawości, ile kosztów sądowych doliczyli? Kopałeś się dalej z nimi,

    OIDP to około 80 zł.
    Opisywałem niedwno na grupie. Przejechałem przez Pamiątkę 90/70. Mandat
    przyszedł 110/70. Odpisałem, że przyznaję się do 90/70 i chcę mandat.
    Przyszedł wyrok nakazowy za 110/70. Nie bardzo miałem pomysł jak się bronić,
    a świadka zdarzenia (który jechał ze mną) nie chciałem ciągać po sądach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-09-10 09:48:40
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-09-09 22:19, J.F. wrote:

> [...]
    > czas (*), i pracuja tez na okraglo.
    >
    > wiec jak nazwac taki FR z SM, co jest do skrzynki wstawiany na pare

    Normalnie, stacjonarny.

    Poza tym nie wiem skad zalozenie, ze wstawiaja na pare godzin.
    W Warszawie skrzynki SM zazwyczaj zapelnione sa caly czas. W Pamiatce
    i Tarczynie raczej tez nikt nie wyciaga, bo i po co?

    --

    memento lorem ipsum