  • 1. Data: 2015-09-07 10:08:05
    Temat: [DC] Diagnostyka Fiat'a z 3pinową wtyczką ?
    Od: Adam Szewczak <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś jest może zorientowany czy gdzieś w Warszawie jest jakiś stary serwis Fiata
    posiadający komputer diagnostyczny podłączony przez złącze 3pin (poniżej 2000roku).

    Carservis już niestety nie ma.

    Adam

  • 2. Data: 2015-09-07 10:38:57
    Temat: Re: [DC] Diagnostyka Fiat'a z 3pinową wtyczką ?
    Od: "carsik" <j...@n...pl>

    robiłem u nich wszystkie swoje fiaciki: Górczewska 193, tel 22 6641188

  • 3. Data: 2015-09-07 13:55:29
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Adam Szewczak <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś jest może zorientowany czy gdzieś w Warszawie jest jakiś stary
    > serwis Fiata posiadający komputer diagnostyczny podłączony przez złącze
    > 3pin (poniżej 2000roku).

    Może nie do końca na temat, ale może kup sobie przejściówkę? Ja mam taką:

    http://allegro.pl/fiat-alfa-adapter-przejsciowka-3-p
    in-na-obd2-i5591400013.html

    I ELM327 na Bluetooth.

    Niestety nie udało mi się nią połączyć do Sieny (98 r.), ale możliwe, że
    mam coś uwalone w samym samochodzie, bo dwa serwisy ze swoim sprzętem też
    nie mogły się połączyć.

    Jeden z serwisów jest (przynajmniej parę lat temu był) na ul. Głubczyckiej
    6 i mieli sprzęt do tego, podjedź, zobacz.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2015-09-07 13:56:36
    Od: g...@s...invalid (Gof)

> [...]

    > 3pin (poniżej 2000roku).

    Może nie do końca na temat, ale może kup sobie przejściówkę? Ja mam taką:

    I ELM327 na Bluetooth oraz jakiś interfejs OBD2 z Allegro na USB.

    Niestety nie udało mi się nią połączyć do Sieny (98 r.), ale możliwe, że
    miałem coś uwalone w samym samochodzie, bo dwa serwisy ze swoim sprzętem

  • 5. Data: 2015-09-07 23:12:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 11:56:36 +0000 (UTC), Gof napisał(a):

> [...]
    in-na-obd2-i5591400013.html

    > I ELM327 na Bluetooth oraz jakiś interfejs OBD2 z Allegro na USB.

    W starym Fiacie to się raczej nie uda - to był zupełnie inny protokół.
    Z elektronicznego punktu widzenia będzie działać, jednak marne szanse żeby
    program diagnostyczny po drugiej stronie potrafił interpretować te dane -
    chociaż kto wie?

  • 6. Data: 2015-09-08 09:17:58
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > program diagnostyczny po drugiej stronie potrafił interpretować te dane -

    Właśnie miałem jakieś programy do tego (ale nie pamiętam nazwy),
    obsługiwały KKL.

  • 7. Data: 2015-09-08 09:45:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 07:17:58 +0000 (UTC), Gof napisał(a):

    > Właśnie miałem jakieś programy do tego (ale nie pamiętam nazwy),
    > obsługiwały KKL.

    Gdybyś sobie przypomniał to daj znać :)

  • 8. Data: 2015-09-08 14:43:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 09:45, Tomasz Pyra pisze:

    > Gdybyś sobie przypomniał to daj znać :)

    http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.as
    px
    szukaj Palio, bo to samo jeśli chodzi o komputer.

    --
    Irokez