  • 1. Data: 2015-09-08 23:16:58
    Temat: maglownica Felicia - różne firmy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Stanąłem przed koniecznością nabycia maglownicy do Skody Felicii (bez
    wspomagania).

    Na alledrogo widzę generalnie w okolicy 150zł z jakimiś niebieskimi
    plastikowymi kapturkami na końcówkach (bez podanej nazwy producenta), w
    podobnej cenie firmy GT-Bergmann (tam końcówki drążków mają już wg
    zdjęcia jakieś porządniejsze kapturki?) oraz podobni wyglądające (tylko
    z jakimiś jeszcze dodatkowymi paskami czy innymi drobnymi elementami na
    zdjęciu) firmowanymi ponoć przez Meyle (cokolwiek to jest) w okolicy 300zł.

    Ma ktoś jakieś doświadczenia z takimi częściami?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-09-09 09:07:18
    Temat: Re: maglownica Felicia - różne firmy
    Od: h...@p...onet.pl

    .

    > Ma ktoś jakieś doświadczenia z takimi częściami?
    >
    > --

    Tak im tańsza tym krócej żyje.

    Jak miałem kiedyś stare Polo, to maglownice wymieniałem dwa razy, Hart wytrzymała
    chyba 10.000km (czyli nieco ponad pół roku), potem jakaś inna firma i też coś w tej
    okolicy.
    W końcu kupiłem używany oryginał z amortyzatorem drgań i ten już został do końca :)

    Wiem że wartość samochodu niewielka, ale jak chce się jeszcze pojeździć to warto
    zainwestować.

    Meyle to taka firma która raz zrobi coś dobrze a raz nie, a produkują sporo gratów
    dlatego trudno ocenić.

    Adam

  • 3. Data: 2015-09-14 22:59:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.09.2015 o 09:07, h...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    zainwestować.

    > Meyle to taka firma która raz zrobi coś dobrze a raz nie, a produkują sporo gratów

    W końcu wziąłem ten zamiennik ze skodaczesci.pl

    Nie jeżdżę dużo, plus widzę że jeszcze parę innych rzeczy jest do
    zrobienia...