  • 1. Data: 2015-09-06 17:11:50
    Temat: Gdańsk - porządki i trochę oryginalnych rzeczy do Fiat 125p, Polonez, Polnez Caro, Polonez Truck
    Od: Paweł BL <p...@g...com>

    przepraszam za lekki spam, ale robiłem porządki i mam trochę oryginalnych rzeczy do
    sprzedania od Fiata 125p / Polonez / Polonez Caro / Polonez Truck

    amrotyzatory (Krosno), drążek i końcówka drążka (Krosno), przewody hamulcowe, linka
    ręcznego, klocki tył do bębnów Lucas (Polonez Truck), zestaw naprawczy pompy wody

    Jak ktoś zainteresowany, to info na podeślę na PRV

    pozdrawiam
    Paweł