  • 151. Data: 2018-02-20 14:00:53
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Pozostaje jeszcze definicja tego wtargniecia bezposrednio przed...
    > wg mnie nie jest to jakas odleglosc w metrach (bo by podali ile ;),
    > lub byly by interpretacje tego typu w wyrokach sadow ), tylko raczej
    > cos typu: wejscie przed pojazd, ktory nie ma juz fizycznych szans
    > sie zatrzymac przed pieszym, z czego by wynikalo, ze jak pieszy
    > wlezie na pasy, a kierowca wcisnie hamulec do oporu i bedzie
    > wypadek, to winny jest pieszy. Im pojazd jedzie szybciej, tym
    > odleglosc ta musi byc wieksza.

    Czyli jak to awaryjne hamowanie zakonczy sie sukcesem to wejscie było ok?
    Nice...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 152. Data: 2018-02-20 14:03:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Albo Turcy, albo Rosjanie ...
    >juz to widze jak tureckim albo ruskim wjezdzasz przed nosem na pasy
    >:-) a wytnij taki numer w piatkowy wieczor na Sankt Pauli to kosa na
    >nastepnych swiatlach gwarantowana (tureccy) albo kosz na smieci na
    >masce (ruscy) bo chyba ze bedziesz mial farta i tylko flaszka
    >oberwiesz

    Przeciez piesi sa piesi i nie dogonia do nastepnych swiatel.

    A Rosjanie ... na pewno wyssali zatrzymanie na krawezniku z mlekiem
    matki :-)

    J.

  • 153. Data: 2018-02-20 14:12:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-20, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Bez bicia się przyznam, że sam kiedyś lubiłem dojeżdzać akurat na zmianę
    > świateł i deptać gaz, wiec przez przejście przejeżdzałem pewnie z
    > sekundę po zmianie światła i pewnie koło 50. Dziś wiem, ze to wcale
    > mądre nie było.

    No ja co prawda nie przed przejściami, ale miałem zwyczaj praktycznie
    ruszania na zmianie świateł szybko i w ciemno dopóki tego nie
    zobaczyłem: https://youtu.be/HBhzFWp7daM

    Dotarło do mnie, że wystarczy nieszczęśliwa kombinacja kogoś kto chce
    jeszcze myknąć więc gazuje z kimś, kto chce szybo ruszyć i też gazuje.
    Trzeba się cholernie dobrze rozglądać.

    --
    Marcin

  • 154. Data: 2018-02-20 14:25:59
    Od: p...@g...com

    --Wlasnie uznali, ze jak zabierzesz komus 50zl, to jestes niewinny :-)

    mi to wyglada na dobrowolny datek :-)
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sedzia-
    zabral-z-lady-cudze-50-zlotych-sad-jest-niewinny,253
    104.html

  • 155. Data: 2018-02-20 14:31:57
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/wysuwaja-maszt-nagrywaja-z-ukry
    cia-potem-sypia-sie-surowe-mandaty,816642,s.html

    1 pieszy co tydzien to chyba rekord krajowy ?

  • 156. Data: 2018-02-20 14:38:22
    Temat: Re: Zapier. 4. Kierujacy pojazdem zblizajacy sie.
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Zmniejszenie z 50 na 49,998 spelnia wymogi przepisu jaki dales?

    Zenek, nic nie zrozumiałeś z tego przepisu podanego przez J.F.
    "4. Kierujacy pojazdem zblizajacy sie do miejsca
    oznaczonego znakiem D-6, D-6a albo D-6b jest obowiazany .."
    Przeczytaj jeszcze raz powoli i na trzeźwo.
    Śmiało pytaj, bo tekst jest za trudny.

    Zenek, ty musisz zmniejszać do 5 lub mniej, bo przy większej
    prędkości narazisz pieszych na niebezpieczeństwo.

  • 157. Data: 2018-02-20 14:44:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >mi to wyglada na dobrowolny datek :-)
    >https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sedzia
    -zabral-z-lady-cudze-50-zlotych-sad-jest-niewinny,25

    Nie mowie nie.
    Ale ... sedzia powinien miec wstret do dobrowolnych datkow :)

    J.

  • 158. Data: 2018-02-20 14:48:54
    Od: p...@g...com

    --Ale ... sedzia powinien miec wstret do dobrowolnych datkow :)

    ja mysle ze to byla prowokacja, beret wyglada na moherowy :-) sprawdzic czy
    poszkodowana czasem z wsi nie pochodzi :-)

  • 159. Data: 2018-02-20 14:51:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-02-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To ta ciężarówka chyba musiałby stac przed przejściem skoro pieszy
    >jeszcze z niego nie zlazł, więc jakiś widok by był. Również rzeczony
    >kierowca powinien w takiej sytuacji zachowac ekstra ostrożność, bo
    >przecież musi być świadomy, że dopiero co światło się zmieniło, nie
    >ma
    >pełnego widoku na przejście, a jeszcze dodatkowo stoi przed nim inny
    >samochód. Nie wjeżdża się w ciemno w takiej sytuacji.

    https://www.youtube.com/watch?v=-AB-ZMLa_do

    Na pewno nie wjezdzasz ?
    A tak powiedzmy przypadkiem byloby pare metrow dalej i sekunda pozniej

    J.

  • 160. Data: 2018-02-20 14:55:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, February 20, 2018 at 2:00:54 PM UTC+1, Budzik wrote:

    > Czyli jak to awaryjne hamowanie zakonczy sie sukcesem to wejscie było ok?
    > Nice...

    No coz, granice trzeba jakos jednoznacznie zdefiniowac. Jesli nie dajemy kierowcy
    pierwszenstwa (co by oznaczalo, wejscie na przejscie ze zmuszenie go do zmiany
    predkosci jest zabronione) to co nam pozostaje? Jak inaczej rozumiec to wtargniecie?
    Ze moze spokojnie / bezpiecznie zahamowac? Tylko co przez to rozumiec? Jak dal rade,
    to znaczy, ze sie dalo ;) , ale postepowanie pieszego rozszadne nie bylo, tak, jakby
    pic z alkomatem, zeby miec 0,1999 promila ;)
    Niby ukarac nie mozna...