eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • X-Received: by 10.31.157.18 with SMTP id g18mr2631413vke.2.1519134953643; Tue, 20 Feb
    2018 05:55:53 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.157.18 with SMTP id g18mr2631413vke.2.1519134953643; Tue, 20 Feb
    2018 05:55:53 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!y7no2312452qtn.0!news-out.google.com!o9ni2252qte
    .1!nntp.google.com!q21no3188937qtn.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Feb 2018 05:55:53 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
    References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p66i80$i1l$1@node2.news.atman.pl>
    <5a86df47$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <p66tva$t7b$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
    Vetulani)
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 20 Feb 2018 13:55:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 23293666
    X-Received-Bytes: 3059
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625255
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, February 20, 2018 at 2:00:54 PM UTC+1, Budzik wrote:
    >
    > > Pozostaje jeszcze definicja tego wtargniecia bezposrednio przed...
    > > wg mnie nie jest to jakas odleglosc w metrach (bo by podali ile ;),
    > > lub byly by interpretacje tego typu w wyrokach sadow ), tylko raczej
    > > cos typu: wejscie przed pojazd, ktory nie ma juz fizycznych szans
    > > sie zatrzymac przed pieszym, z czego by wynikalo, ze jak pieszy
    > > wlezie na pasy, a kierowca wcisnie hamulec do oporu i bedzie
    > > wypadek, to winny jest pieszy. Im pojazd jedzie szybciej, tym
    > > odleglosc ta musi byc wieksza.
    > >
    >
    > Czyli jak to awaryjne hamowanie zakonczy sie sukcesem to wejscie było ok?
    > Nice...

    No coz, granice trzeba jakos jednoznacznie zdefiniowac. Jesli nie dajemy kierowcy
    pierwszenstwa (co by oznaczalo, wejscie na przejscie ze zmuszenie go do zmiany
    predkosci jest zabronione) to co nam pozostaje? Jak inaczej rozumiec to wtargniecie?
    Ze moze spokojnie / bezpiecznie zahamowac? Tylko co przez to rozumiec? Jak dal rade,
    to znaczy, ze sie dalo ;) , ale postepowanie pieszego rozszadne nie bylo, tak, jakby
    pic z alkomatem, zeby miec 0,1999 promila ;)
    Niby ukarac nie mozna...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: