  • 11. Data: 2014-06-10 10:30:37
    Temat: Re: Zamiana płyty głównej i Win7
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 09 Jun 2014 13:09:47 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak. To kwestia sterowników/jądra windows więc tamta grupa jest właściwa.
    >
    > Ta grupa jest zasadniczo wyłącznie o sprzęcie a nie o problemach ze
    > sterownikami do niego.

    Tak? Czyli problem, że płyta nie wstaje, to tutaj, czy na programowanie
    (BIOSu)?
    Pieprzysz, purysto grupowy.

  • 12. Data: 2014-06-10 11:06:58
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-06-09 21:24, Irokez pisze:

    > Muzyka, Lan bo inne i nie pamiętam czy chipset ruszałem.
    > Wstało, samo sobie poznajdywało wszystko, potem tylko uaktualniłem
    > chipset, muzykę, lan.
    > W sumie dużo sprawniej niż podobne podmianki na WinXP.

    W W7 działa już po prostu pobieranie sterów z netu jako tako.

  • 13. Data: 2014-06-20 18:44:05
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-06-09 06:52, PeJot pisze:
    > Czołem. Czy jest szansa, że nie trzeba będzie instalować Win7, przy
    > zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
    > P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i starszymi
    > chipsetami Nvidii i Intela.

    WIN 7 wstał bez najmniejszych ceregieli, poinstalował sterowniki i nie
    wywalił żadnych konfliktów sprzętowych. W sumie zamiana płyty głównej
    była mniej bolesna jak pod XP.

    Jedynym błędem był stary BIOS, który w kółko wywalał błąd New CPU
    Installed kazał załadować wartości domyślne. ASUS zna problem:

    http://www.asus.com/pl/support/FAQ/100515/

    Postąpiłem zgodnie z powyższym i niestety na najnowszym BIOSIe w kółko
    to samo: "New CPU Installed", ale rozruch idzie dalej. BIOS ustawienia
    *trzyma*, OS się ładuje i chyba wszystko działa, tym niemniej nie wiem
    skąd ten błąd i co ewentualnie może powodować.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---