  • 1. Data: 2014-06-09 19:51:00
    Temat: WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...
    Od: l...@g...com

    Kupiłem dzisiaj WD TV Live Media Player, podłączyłem kabelki (na razie bezpośrednio
    kablem HDMI z moją plazmą Panasonica), podpiąłem go do sieci, ściagnąłem najnowszy
    firmware, wszedłem w serwer multimediów i mym oczom ukazała się lista filmów, które
    udostępniam (nadmienię przy okazji, że mam router UPC firmy Thomson). Niesety przy
    próbie odpalenia jakiegokolwiek filmu w formacie MKV (przeważnie 1080p, pliki powyżej
    8 GB) dostaję komunikat: "Nie można odtworzyć wybranego pliku. Sprawdź listę
    obsługiwanych formatów plików w podręczniku użytkownika". I tak przy każdym z
    kilkudziesięciu filmów... Odpaliłem dla testu jakiś zwykły film XVID i działa bez
    zarzutu...

    Nie zrażony tym, przegrałem jeden z tych filmów MKV na pendrive'a i spróbowałem tak
    go odpalić na WD LIVE. Poszedł bez problemu, piękna jakość Czy ktoś wie o co może
    chodzić? Coś źle udostępniłem w sieci? Dodam tylko, że pliki z filmami pojawiły się
    na WD LIVE dopiero jak ustawiłem w Windows Media Player w zakładce "Strumień" opcję
    "Automatycznie zezwalaj urządzeniom na odtwarzanie moich multimediów" oraz dla
    pewności zaznaczyłem "Zezwalaj na zdalne sterowanie moim odtwarzaczem". Wtedy dopiero
    pojawiła się listra z filmami, ale tak jak pisałęm wyżej, żadnego nie mogę odpalić,
    działają dopiero po zgraniu i uruchomieinu z pena.... Może coś jeszcze powinieniem
    zaznaczyć/odhaczyć?

  • 2. Data: 2014-06-09 20:17:07
    Od: l...@g...com

    Sorki, nie wiem jak edytować wpis. Jedną rzecz odkryłem. Jak wchodzę na WD TV LIVE w
    serwer multimediów, to jest wyżej opisana kaszana z MKV, ale jak wszedłem w udział
    sieciowy, windows shares, home, to zobaczyłem katalog users i w nim kilka
    podkatalogów (min. z moim imieniem). Kiedy wrzuciłem na kompie film MKV do tego
    katalogu, to film odpalił normalnie po sieci na WD LIVE :D Wychodzi więc na to, że
    coś robię źle z udostępnianiem plików. Jakieś sugestie?

  • 3. Data: 2014-06-09 20:55:37
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    <l...@g...com> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Zmienic serwer mediów , wybrales IMHO najgorszy z mozliwych.

  • 4. Data: 2014-06-09 21:43:45
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 20:55:37 UTC+2 użytkownik ggs napisał:
> [...]
    >
    > Sorki, nie wiem jak edytowa� wpis. Jedn� rzecz odkry�em. Jak wchodz� na WD
    >
    > TV LIVE w serwer multimedi�w, to jest wy�ej opisana kaszana z MKV, ale jak
    >
    > wszed�em w udzia� sieciowy, windows shares, home, to zobaczy�em katalog
    >
    > users i w nim kilka podkatalog�w (min. z moim imieniem). Kiedy wrzuci�em na
    >
    > kompie film MKV do tego katalogu, to film odpaliďż˝ normalnie po sieci na WD
    >
    > LIVE :D Wychodzi wi�c na to, �e co� robi� �le z udost�pnianiem
    plik�w.

    > Jakieďż˝ sugestie?
    >

    > Zmienic serwer medi�w , wybrales IMHO najgorszy z mozliwych.

    Sorry ale mam krzaczki zamiast liter w Twojej wypowiedzi. Mozesz jeszcze raz napisac
    bez polskich znakow?

  • 5. Data: 2014-06-09 22:05:44
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/06/2014 18:51, l...@g...com wrote:
> [...]
    działają dopiero po zgraniu i uruchomieinu z pena.... Może coś jeszcze powinieniem

    Mozliwe ze sa pewne ograniczenie w odtwarzaniu strumieniowym. Mam
    odtwarzacz WD TV Live i serwer multimediow Zyxel. Na przyklad kiedy chce
    obejrzec film z napisami pojdzie tylko jesli wybiore jako zrodlo windows
    shares (dodatkowo plik z napisami o tej samej nazwie musi byc w tym
    katalogu). Natomiast jesli puscisz ten sam film strumieniowo o napisach nie
    ma mowy. Podejrzewam ze tu obowiazuje ta sama regula. I nie jestem pewien
    czy zalezy to od serwera a nie od odtwarzacza.

  • 6. Data: 2014-06-09 22:22:27
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 22:05:44 UTC+2 użytkownik 2late napisał:

> [...]
    >
    > --
    >
    > 2late(tm) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2014(c)
    >
    > Stupidity, like virtue, is its own reward

    Bardzo możliwe, że jest tak jak piszesz.
    Właśnie przed chwilą pojawił mi się kolejny folder, ten docelowy, w zakładce udział
    sieciowy, wszystkie filmy hulają :) Z tego co pamiętam, kilknąłem prawym klawiszem na
    folderze, wybrałem udostępnij --> określonym osobom, następnie rozwinąłem pasek,
    wybrałem opcję "wszyscy" --> dodaj, dałem jej prawa odczytu i kliknałęm ok. Po
    jakiejś chwili pojawił się ten folder w udziale sieciowym. Nie wiem tylko czemu MKV
    nie działają w opcji "Serwer mulimediów", ale w sumie co za różnica, którą opcję
    wybiorę w WD LIVE...

  • 7. Data: 2014-06-10 21:05:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/06/2014 21:22, l...@g...com wrote:

> [...]

    nie działają w opcji "Serwer mulimediów", ale w sumie co za różnica, którą opcję

    Wlasnie sprawdzilem pierwszy z brzegu film mkv i dziala puszczony jako
    stream z media serwera. Pamietaj jednak ze mkv to kontener w ktorym audio i
    video moga byc w wielu formatach. Poza tym, jak pisalem, player i serwer to
    u mnie dwa rozne urzadzenia.