  • 1. Data: 2011-12-19 14:32:34
    Temat: Zakupy w USA - farnell/digiKey
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Ave!

    Potrzebuję części, które są dostępne w normalnej cenie tylko w stanach.
    Zamówienie na 35$.

    Koszta przesyłki wyniosłyby 100-200% wartości zamówienia, szukam więc
    kogoś, kto będzie zamawiał części z któregoś z tych sklepów (np digikey
    od 200$ wysyła gratis) - jestem skłonny dorzucić 5-10% wartości
    zamówienia za fatygę + oczywiście pokryć koszty przesyłki do mnie.

    Jakby ktoś był skłonny mi pomóc to proszę o kontakt pod adresem
    e...@m...no-ip.org (tego onetowego z racji ilości spamu prawie nie
    czytam).

    Michoo

  • 2. Data: 2011-12-19 21:46:02
    Temat: Re: Zakupy w USA - farnell/digiKey
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-12-19 15:32, Michoo pisze:
> [...]
    > zamówienia za fatygę + oczywiście pokryć koszty przesyłki do mnie.
    >
    > Jakby ktoś był skłonny mi pomóc to proszę o kontakt pod adresem

    Podatku VAT w Polsce nie zamierzasz płacić?
    K.

  • 3. Data: 2011-12-19 23:03:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 19.12.2011 22:46, John Smith pisze:
    > Podatku VAT w Polsce nie zamierzasz płacić?
    Nie, odprowadzi go ten do kogo pójdzie paczka. Ja od niego kupię części
    z VATem już wliczonym - inaczej się tego chyba nie da zaksięgować?

    Michoo

  • 4. Data: 2011-12-21 09:36:49
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > zamówienia za fatygę + oczywiście pokryć koszty przesyłki do mnie.
    >
    > Jakby ktoś był skłonny mi pomóc to proszę o kontakt pod adresem

    =================

    Będę robił zakupy w Digi , ale zaraz po Nowym Roku. OK , możemy to zrobić
    razem. Jeżeli Cię to interesuje , to daj znać na priv.

    MH

  • 5. Data: 2011-12-28 21:47:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.12.2011 10:36, MH pisze:

    > Będę robił zakupy w Digi , ale zaraz po Nowym Roku. OK , możemy to zrobić
    > razem. Jeżeli Cię to interesuje , to daj znać na priv.
    Czy dotarł mail wysłany 21.12?

    Michoo