  • 11. Data: 2011-04-16 11:52:27
    Temat: Re: Zakup uzywanego - jazda probna
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-04-15 12:52, alele ble pisze:
    > Witam,
    > jak sadzicie czy za jazde probna powinno sie zaplacic? Chodzi mi o taka
    > sytuacje, w ktorej angazuje czyjs czas i pieniadze (wypalone paliwo) i
    > np. nie decyduje sie na zakup samochodu. Dziekuje mu pieknie za
    > poswiecony czas i wlasnie... Czy powinienem wreczyc chociazby 10 zl za
    > tzw. fatyge?

    Mi przeszły darmowe jazdy jak biedota przychodziła ewidentnie się
    przejechać. Z resztą można ich było wyczuć. Pobieżnie oglądnął i rwał
    się do jazdy.

  • 12. Data: 2011-04-18 12:25:43
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:13:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > A z czwartej - czasem mi chodzila po glowie nubira, moze bym i
    > kupil, ale warunek - zrobimy 200km trase, jak spali ponizej 9l/100
    > to biore, jak wiecej to nie biore, za paliwo place niezaleznie od
    > wyniku. Jedziemy czy czeka pan na innego klienta ?

    Zgoda, ale ja (sprzedający) prowadzę. W TopGear zrobili eksperyment i Audi,
    które miało podane spalanie przez producenta kilkanaście litrów,
    przejechali raz tyle kilometrów, jazda jednak była skrajnie ekonomiczna.

  • 13. Data: 2011-04-18 19:37:59
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > ale warunek - zrobimy 200km trase, jak spali ponizej 9l/100 to biore,
    > jak wiecej to nie biore, za paliwo place niezaleznie od wyniku. Jedziemy

    Zrób nubirą 2.0 po mieście 50 km i będziesz wiedział ile pali. Moja
    zaraz po zakupie się zepsuła, sprzedajacemu paliła 9 w mieście a mi pali
    12-13. Na trasie z klimą 7,5-8.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 14. Data: 2011-04-18 21:11:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 19:37:59 +0200, Tomek wrote:

    >Zrób nubirą 2.0 po mieście 50 km i będziesz wiedział ile pali. Moja
    >zaraz po zakupie się zepsuła, sprzedajacemu paliła 9 w mieście a mi pali
    >12-13. Na trasie z klimą 7,5-8.

    Po miescie kazdy prawdziwy samochod pali 13 i nie ma na to rady :-)

    Ale zeby uwierzyc w te 8, to musialbym sie kawalek przejechac w trasie
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-04-18 21:33:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 12:25:43 +0200, Technolog wrote:

    >Zgoda, ale ja (sprzedający) prowadzę.

    Ale auta ktore nie potrafi w trasie przekroczyc 70 tez nie kupie :-P

    J.