  • 1. Data: 2011-04-15 11:10:12
    Temat: Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Otwieram nowy watek, wlasnie przedluzam i w mBank wychodzi znow najlepiej ale
    akurat dla innego auta tak nie bylo.

    Ale zastanawiam sie nad NNW - skladka ok 50zl rocznie ale suma raptem 10 000zl.
    Trzeba stracic 2 oczu by dostac tyle. Porazka, taka suma to g.... w porownaniu
    do uszczerbku na zdrowiu. Rezygnuje z NNW. Tak samo wciskaja ubezpiecznie zycia
    posiadacza pojazdu na 100k - tez bzdura co?

    A wy co myslicie o NNW? Przyda sie raptem w przypadku wlasnej szkody ale sumy
    sa rozne u roznych ubezpieczycieli (chyba 50k ktos dwal nawet). Wyciaganie
    pieniedzy a grozny wypadek z mojej winy raczej odstawiam miedzy bajki.

    Jesli ktos mnie skaskuje i to ostro to z jego OC mam 2,5mln ojro, dobra
    kancelaria prawnicza i sie sciagnie na protezy oczu... :)

  • 2. Data: 2011-04-15 13:34:13
    Temat: Re: Ubezpieczenia: NNW sie oplaca?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w
> [...]
    > raptem 10 000zl. Trzeba stracic 2 oczu by dostac tyle. Porazka,
    > taka suma to g.... w porownaniu do uszczerbku na zdrowiu.

    No i doszedlem do podobnych wnioskow.

    > Tak samo wciskaja ubezpiecznie zycia posiadacza pojazdu na 100k -
    > tez bzdura co?

    Niekoniecznie - np zona bedzie miala z czego splacac kredyt za dom.
    Wypadki chodza po ludziach, bardziej to sensowne niz kupic sobie
    ubezpieczenie ktore wyplaci 200 zl.

> [...]
    > szkody ale sumy sa rozne u roznych ubezpieczycieli (chyba 50k
    > ktos dwal nawet). Wyciaganie pieniedzy a grozny wypadek z mojej

    Ja bym tak nie odstawial, bo glupawki chodza po ludziach, ale i
    tak - jak przy tym zejdziesz to pieniadze ci nie beda potrzebne,
    chyba ze rodzinie na pogrzeb, jak zostaniesz inwalida to 10k zl
    bedzie znacznie za malo, a jak bedzie lekki wypadek to wyplata
    bedzie smieszna.

    Troche inaczej moze ty wygladac jesli groszem nie smierdzisz,
    czesto jezdzisz z rodzina i grozi ci np polamanie czterech osob,
    przy wiekszej biedzie nawet 4000 moze sie przydac na drobne
    wydatki, czy badania.

    Aczkolwiek niedawno pisalem o jakims sensowniejszym NNW.

    J.