  • 11. Data: 2010-10-01 22:08:00
    Temat: Re: Zakładać już zimówki?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > W normalnych zastosowaniach w
    > zupełności poprawnie zachowują się wielosezonówki, które nie wymagają
    > takich zabiegów.

    W Meleksie. :-)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-10-01 22:15:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-01 22:08, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > W Meleksie. :-)

    Jeżeli Twój Melex używa rozmiaru 205/50R16 to tak - nawet w Melexie.

  • 13. Data: 2010-10-01 22:28:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Żartowałem :))
    > A jakby się ktoś poważnie pytał, to V-Tec zaleca wymianę opon na zimowe
    > kilka dni przed 1.11. Mróz i tak przyjdzie (ryzyko gołoledzi), śnieg i tak
    > spadnie, a jak spadnie to będzie za późno (makabryczne kolejki).
    >

    > --
    > pozdrawiam,
    > W.

    Kupic i zalozyc GY Vector i tak jezdzic.

    PZDr
    Adam

    ;)

  • 14. Data: 2010-10-01 22:52:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Oct 2010 22:02:36 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Trzeba mieć slicki,

    Przynajmniej o trzech twardościach mieszanki ;)))

    > jakieś kolce.

    Szwedzkie i Monte.

    > Wszystko powinno jechać w aucie serwisowym z ekipą mechaników i w razie
    > czego robi się szybki serwis i wymienia koła :)

    Nie zapomnij o docinarce!

    :)

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-10-01 23:50:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > W górach to różnie bywa - 2 lata temu, wrzesień, pobudka i wyjazd,
    > a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

    Rok temu wyjezdzalem 15 pazdziernika, jak dowalilo sniegiem to nawet
    zimowki beemce nie pomogly i jazda zakonczyla sie 1.5km od celu na
    wzniesieniu serpentynki :S

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 16. Data: 2010-10-02 00:06:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Jeżeli Twój Melex używa rozmiaru 205/50R16 to tak - nawet w Melexie.

    Ale tak zupełnie poważnie to zgadzam się z Tobą całkowicie, z tym, że
    zamiast "normalne zastosowanie" wstawiłbym "spokojna jazda niezbyt mocnym
    autem głównie w mieście".

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-10-02 10:34:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Oct 2010 20:44:02 +0200, V-Tec wrote:
    >A jakby się ktoś poważnie pytał, to V-Tec zaleca wymianę opon na zimowe
    >kilka dni przed 1.11. Mróz i tak przyjdzie (ryzyko gołoledzi), śnieg i
    >tak spadnie, a jak spadnie to będzie za późno (makabryczne kolejki).

    A jak mroz nie przyjdzie, snieg nie spadnie, wszyscy beda szalec, a ty
    kapeluszniczo, bo na wiecej w deszczu zimowki nie pozwalaja ? :-P

    J.

  • 18. Data: 2010-10-02 10:46:07
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Artur Maśląg napisa?:

    > a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

    Trzeba mieć webasto na wszelki wypadek. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2010-10-02 13:23:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak swoją drogą jeszcze przy Poldolocie, gdzie podnośnik był w jednym miejscu na całą
    stronę, chciało mi się wymieniać koła samemu.
    A jak mam 4 x podnośnik przekładać to już jakoś mi się nie chce "pod domem" czy w
    garażu (BTW w garażach zwykle ciemno jak w
    turbanie u ciapatego) tego robić...
    Mam wrażenie, że producenci aut podobnie jak ze zmieniaczami żarówek są także w
    zmowie z oponiarzami ;-))

    -----

  • 20. Data: 2010-10-02 13:24:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przy czym Vector + dość drogie są niestety.

    -----