  • 1. Data: 2010-10-01 15:45:13
    Temat: Piątkowo kilka dowcipów
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    Kobieta poszła na zakupy. Podchodzi do kasy, sprzedawca nalicza ceny za
    poszczególne artykuły. Mleko, ser, warzywa, mydło, ze dwa soki, pokarm
    dla psa, kilka par majtek... Nagle kasjer pyta: Pani nie ma męża,
    prawda?Nieco zdziwiona z początku kobieta, uśmiechnęła się i odpowiada
    Faktycznie, nie mam, a jak pan się domyślił? Bo ma pani wyjątkowo
    brzydki ryj

    Wsiada kobieta do windy, za nią wpada facet w kominiarce. Rób mi loda!!!
    Ale proszę pana... Kurwa, rób loda!!! Klęknęła, zrobiła gościowi loda.
    Facet ściąga kominiarkę, a to jej mąż... I co, kurwa, dało się?!

    Ojciec kupił synkowi na 12 urodziny łuk. Jako że dzieciak nie wiedział
    co i jak z tym łukiem, to go ojciec zabrał za stodołe, i pokazuje: tu
    masz cięciwe, tu strzałę, tak naciągasz i... - ciach! - strzała
    poleciała w stronę stodoły, przebijając ścianę i niknąć w dziurze, którą
    zrobiła. Synek poleciał do stodoły szukać strzały, i po paru chwilach
    wraca. Tato, mam dobrą i złą wiadomość Dawaj tą dobrą, synu
    Przestrzeliłeś strzałą sąsiadowi fiuta... A ta zła? - pyta ojciec... i
    mamie policzki

    Dziewczyna pyta ginekologa: Ile kalorii jest w spermie? Słuchaj, młoda -
    odpowiada doktor - Jeśli połykasz, to nikogo nie interesuje jak gruba
    jesteś.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-10-01 15:52:24
    Temat: Re: Piątkowo kilka dowcipów
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 01.10.2010 15:45, krzysiek82 pisze:
    > Kobieta poszła na zakupy
    > Wsiada kobieta do windy
    > Ojciec kupił synkowi na 12 urodziny łuk
    > Dziewczyna pyta ginekologa

    Stary, weź to wycofaj. Wszystkie NTG i poniżej elementarnego poziomu...

    S.

  • 3. Data: 2010-10-01 18:58:57
    Od: Czesław <k...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 15:52, Stefan Szczygielski pisze:

    > Stary, weź to wycofaj. Wszystkie NTG i poniżej elementarnego poziomu...

    Tax pedofilu ruchający nieletnie krowy!

    Idzie chłop do lekarza, a tam baba!

  • 4. Data: 2010-10-01 19:46:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    na alt.kawaly

  • 5. Data: 2010-10-01 19:55:39
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Czesław" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tax pedofilu ruchający nieletnie krowy!

    nawyki z pl.listserv.chomor-l? :)

  • 6. Data: 2010-10-01 20:17:12
    Od: wharton <k...@y...com>

    On 1 Paź, 15:45, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dziewczyna pyta ginekologa: Ile kalorii jest w spermie? Słuchaj, młoda -
    > odpowiada doktor - Jeśli połykasz, to nikogo nie interesuje jak gruba

    Idź sobie stąd, nie chcemy Cię tutaj!

  • 7. Data: 2010-10-01 21:21:12
    Od: mw <m...@g...com>

    On Oct 1, 7:55 pm, "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote:
    > Użytkownik "Czesław" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:i8540m$15$1@inews.gazeta.pl...
    >  > Tax pedofilu ruchający nieletnie krowy!
    >
    > nawyki z pl.listserv.chomor-l? :)

    chyba muchomor.

  • 8. Data: 2010-10-01 23:45:55
    Od: stev <s...@g...pl>

    http://www.funvideoworld.com/funnypic/wp-content/upl
    oads/2009/08/bild-des-tages-26-08-09.jpg

  • 9. Data: 2010-10-03 09:43:45
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "stev" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.funvideoworld.com/funnypic/wp-content/upl
    oads/2009/08/bild-des-tages-26-08-09.jpg

    To się nazywa siła marki :)