  • 31. Data: 2010-10-03 10:00:12
    Temat: Re: Zakładać już zimówki?
    Od: z <z...@g...pl>

    nom pisze:

    > Na zimówkach Dębica Frigo przejechałem 26 tys. km jeżdżąc cały rok i
    > bieżnika jest jeszcze sporo. :-)
    > Więkoszość trasy właśnie w mieście, w leci przy upalnej pogodzie piszczą
    > na zakrętach. :D

    Taką niedogodność mogę przeboleć. Przy mojej jeździe zapiszą raz na
    tydzień :-)

  • 32. Data: 2010-10-03 10:05:35
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-10-03 09:59, V-Tec pisze:
    > witam wszystkich,
    > dziękuje za odpowiedzi, mój e-mail nie miał być zachętą do używania opon
    > zimowych, a odnosił się do momentu ich założenia. Był skierowany do
    > tych, co już mają zimówki bądź zamierzają je kupić :)

    w szczególności do pytających tu osób. Zazwyczaj o tej porze roku jest
    wysyp takich wątków.

    W.

  • 33. Data: 2010-10-03 10:56:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 09:59:50 +0200, V-Tec wrote:
    >dziękuje za odpowiedzi, mój e-mail nie miał być zachętą do używania opon
    >zimowych, a odnosił się do momentu ich założenia.

    Moment jak to moment - kazdy musi sobie sam wykoncypowac.
    Generalnie nie ma co zwlekac, bo pierwszy snieg potrafi u nas spasc i
    1 listopada.

    >Mi się zdarza jeździć różnymi drogami na Kaszubach czy też podróżować po
    >Polsce i zimówki są MSZ nieodzowne, z kolei do auta żony planuję zakup
    >opon wielosezonowych (zimą jeździ tylko po mieście).

    Nie chcesz, ale jatrzysz :-)

    Dwa lata temu jezdzilem na narty na Debicach Navigator, i bylo
    naprawde niezle, choc pierwszy raz od lat musialem zalozyc lancuchy ..
    no ale tez przelecza Okraj rzadko wczesniej jezdzilem i chyba nigdy od
    polskiej strony. Inni tam tez stali ale im sie nie przygladalem - moze
    w swojej niefrasobliwosci nie mieli nie tylko lancuchow ale tez
    zimowych opon.

    Rok temu opony zawiodly pare razy, i nie wiem - zuzyly sie,
    zestarzaly, czy zima byla prawdziwa.

    Niestety nikt z kolegow nie dal sie zaprosic na przeciaganie liny,
    wiec obiektywnego porownania nie ma :-)
    Musze sobie chyba wreszcie zmontowac wage hakowa.

    Tak czy inaczej - fajnie sie kiedys jechalo w pierwszym sniegu w
    sezonie, gdy cala reszta chyba jeszcze nie zdazyla opon zmienic :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-10-03 15:35:41
    Temat: Re: Problem śniegu ale nie opon.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i88bsv$1c7$1@news.onet.pl B.Z. <bolivar @ CosTamJeszcze
    autograf.pl> pisze:

    > Czy ktoś korzystał z czegoś podobnego i mógłby sie
    > Cena z kosmosu. W 2004 kosztowało coś takiego około 700 zł... no chyba,
    > ze tak ceny poszalały. Sprawdzało się OK, nie było problemów z
    > wyjechaniem pod górkę. Raczej nie sprawdzałem na suchym asfalcie - po
    > prostu jak już nie były to ściągałem (naprawdę szybko to się robi).
    > Kupowane w Krakowie... okolice ulicy Weissa, Murarska... coś takiego.
    Dziękuję za wypowiedzi. Chyba się wykosztuję, ale poszukam taniej. U nas
    zeszłej zimy śniegi takie były, że właściwie trzeba było myśleć nie o
    łańcuchach, a raczej o gąsienicach. Co 2, 3 dni odkopywanie auta - ja i tak
    miałem szczęście, bo zwykle już 4-te było moje. A gdy cieć-tępak odśnieżając
    kawałek chodnika zwalił pryzmy między samochody zaparkowane na ulicy to o
    wyjeździe nie było mowy, auto można było najwyżej wynieść. Służby miejskie
    jak zwykle miały wszystko w d***e, szczególnie na małych uliczkach.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-10-03 16:19:59
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Artur Maśląg napisa?:

    > Webasto mi atmosfery nie podgrzeje w stopniu
    > wystarczającym do likwidacji 'szklanki' - najwyżej
    > będę się mógł się poślizgać w szybciej osiągniętym
    > komforcie :)

    Na szklankę zimowe opony też niewiele zdziałają.
    Także przynajmniej ciepło będzie. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 36. Data: 2010-10-03 17:23:46
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Na zimówkach Dębica Frigo przejechałem 26 tys. km jeżdżąc cały rok i
    > bieżnika jest jeszcze sporo. :-)
    > Więkoszość trasy właśnie w mieście, w leci przy upalnej pogodzie piszczą
    > na zakrętach. :D

    W moim przypadku rekordowe były wakacje w Hiszpanii (sierpień, 3,5 tygodnia,
    dobrze ponad 10 kkm) na zimówkach! :-)
    Ale to dlatego, ze auto było już przeznaczone do sprzedaży od wiosny
    (zostało na zimówkach, bo letnie po zdjeciu jesienia poszly do utylizacji).
    A ponieważ z różnych powodów nie udało się sprzedać przed wakacjami to
    pojechaliśmy na zimówkach. Nie chciałem kupować już nowych opon do auta,
    które szło do sprzedaży... No i opony przeżyły, spisały się całkiem
    poprawnie, i zostało sprzedane na tych oponach. Wyglądały jeszcze całkiem
    użytecznie :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 37. Data: 2010-10-04 17:05:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Profilaktycznie już prawą przednią wymieniłem ;)
    Reszta stopniowo -- w miarę narastania mrozów :)

  • 38. Data: 2010-10-04 17:05:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Oct 2010 17:20:53 +0200, w <i87iqe$tum$1@news.dialog.net.pl>, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(-a):

    > Przykład:
    > http://allegro.pl/lancuchy-sniegowe-spikes-spider-co
    mpact-1-i1225696700.html

    Są tańsze "odpowiedniki":
    http://allegro.pl/snowkik-nie-lancuchy-sniegowe-jak-
    spider-new-i1252896353.html

  • 39. Data: 2010-10-09 17:48:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:p0oja6l81kull451e9f0368t0pb4cdil3v@4ax.com
    r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    mpact-1-i1225696700.h
    > Są tańsze "odpowiedniki":
    > http://allegro.pl/snowkik-nie-lancuchy-sniegowe-jak-
    spider-new-i1252896353
    > .html
    Trochę wygląda na przyrząd jednorazowego użytku...
    Muszę ocenić organoleptycznie.

    --
    Jotte