  • 71. Data: 2016-09-06 22:42:36
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2016 o 21:37, J.F. pisze:

    > Nie rozumiesz - teraz tir spowalnia mnie dosc rzadko.
    > A jak bedzie zakaz, to sie zgromadzi na prawym pasie kolumna tirow, i to
    > niekoniecznie tylko 10, a lewy pojedzie 110. Albo 105 ...

    To dalej szybciej niż tir na kagańcu.

    > Ale tam z przodu jest jeszcze jeden tir. Spojrz na odleglosc miedzy
    > pierwszym a drugim.

    Tu masz pierwsze z brzegu po wpisaniu "tir na autostradzie"

    https://www.youtube.com/watch?v=tP3Nhx1P8_U

    Shrek.

  • 72. Data: 2016-09-07 07:55:55
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.09.2016 o 17:42, J.F. pisze:

    > A to prawde mowiac rzadko, bardzo rzadko.
    > Jak tir cos wyprzedza, to to jest drugi tir.

    bo za szybko jeździsz. Tir tira wyprzedza dłużej, bo jak osobówka się
    ciągnie to jedzie 10 czy 20km/h wolniej, a nie o 2km/h mniej.
    Wiem, bo czasem (jak jestem bardzo zmęczony) zdarza mi się jechać bardzo
    wolno (czyli wskakuję na prawy pas i jadę z prędkością tira przede mną)

    Łukasz

  • 73. Data: 2016-09-07 11:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Wiem, bo czasem (jak jestem bardzo zmęczony) zdarza mi się jechać
    >bardzo wolno (czyli wskakuję na prawy pas i jadę z prędkością tira

    Ale nie chodzi o ile sie wyprzedza, tylko co na autostradzie jezdzi
    wolniej od przecietnego tira.

    Powinny:
    -osobowe z przyczepa - wolno 70, ale sie nie trzymaja,
    -ciezarowe z przyczepa,
    -niektore pojazdy specjalne, np dzwigi.

    W efekcie tir jak cos wyprzedza, to jest to drugi tir.

    J.

  • 74. Data: 2016-09-07 11:45:38
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 11:41, J.F. pisze:
> [...]
    > -ciezarowe z przyczepa,
    > -niektore pojazdy specjalne, np dzwigi.
    >
    > W efekcie tir jak cos wyprzedza, to jest to drugi tir.

    no właśnie nie- osobówki jeżdżą wolniej od tira tylko tego nie
    zauważasz, bo wyprzedzanie trwa krócej, a na zakazie albo się męczą i
    klną na CB, albo wyprzedzają mimo zakazu
    Te z przyczepką raczej lecą min. z prędkością tira, ale zdarzają się
    "fabiarze"...

    Łukasz

  • 75. Data: 2016-09-07 21:20:11
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 05.09.2016 o 11:12, Bolko pisze:

    > Problem jest taki że od kilku lat odpowiadam też za życie dwójki maluchów.
    >
    > I mój ojciec umarł jak miałem 5 lat więc też wiem jak to jest "fajnie"

    No to tym bardziej!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: