  • 1. Data: 2009-05-01 08:17:18
    Temat: Zakaz produkcji żarówek a piloty do lamp
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.

    Tak sobie myślę - będą haloluxy i inne, jak nam moskwa, pardons, bruksela
    zakaże żarówek?
    A to już niebawem (od września)...

    No i papa tanie piloty po 2 zeta.

    Tak z okazji majowej rocznicy mi przyszło do głowy.

  • 2. Data: 2009-05-01 10:38:39
    Temat: Re: Zakaz produkcji żarówek a piloty do lamp
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Witam.
    /.../
    > No i papa tanie piloty po 2 zeta.
    >
    > Tak z okazji majowej rocznicy mi przyszło do głowy.

    Spora część aktualnych konstrukcji i tak jest na halogenach.

    ALex

  • 3. Data: 2009-05-01 18:23:24
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Spora część aktualnych konstrukcji i tak jest na halogenach.

    A halogen to żarówka czy nie żarówka?

  • 4. Data: 2009-05-01 18:39:50
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    woj pisze:
    /.../

    > A halogen to żarówka czy nie żarówka?

    Durna dyrektywa dotyczy tylko żarówek z żarnikiem wolframowym z
    atmosferą ochronną czyli klasycznych baniek. Żarówki halogenkowe są jak
    najbardziej (póki co) popierane.

    ALex

  • 5. Data: 2009-05-01 18:57:37
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Durna dyrektywa dotyczy tylko żarówek z żarnikiem wolframowym z atmosferą
    > ochronną czyli klasycznych baniek. Żarówki halogenkowe są jak najbardziej
    > (póki co) popierane.

    Pomyśleć ile energii zużyli, a w rezultacie ile wyprodukowali CO2, urzędnicy
    tworzący te wszelkie durne dyrektywy, i jeszcze za to dostali ciężkie
    pieniądze...

  • 6. Data: 2009-05-01 20:28:13
    Od: j...@a...at

    On 1 Mai, 10:17, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > A to już niebawem (od września)...
    >
    > No i papa tanie piloty po 2 zeta.
    >
    > Tak z okazji majowej rocznicy mi przyszło do głowy.

    i bedzie drozej
    nawet trzeba bedzie podkrecic w zimie mocniej ogrzewanie.

    XXX

  • 7. Data: 2009-05-02 06:44:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Lektura obowiazkowa: http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

  • 8. Data: 2009-05-02 07:37:39
    Od: j...@a...at

    On 2 Mai, 08:44, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Lektura obowiazkowa:http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xC
    Fc

    mnie w tych zarowkach wkurze , ze maja tak krotlka zywotnosc .
    wielokrotnie krotsza od tej podawanej na opakowaniu.
    od ok 12 lat uzywam wylacznie zrowek energooszczednych i wlasnie ze
    wzgledu na ich krotka zywotnosc a takze jak do tej pory
    kilkunastokrotnie wyzsza cene od zarowek wolframowych wychodzi to
    drozej.
    zarowki te wymagaja tez jakiegos specjalnego recyklingu .
    jeszcze nie tak dawno przy zakupie w obi placilem kaucje zwrotne
    jesli przynioslo sie spalona do sklepu.
    teraz nie ma tej kaucji tylko podniesiono o jej wartosc cene zarowek.

    zyjemy w czasach kiedy demokracja zastepowana jest biurokracja.
    anonimowi urzednicy tworza prawo , ktore pozniej miliony mieszkancow
    uni musza wykonywac.
    na wybor tych urzednikow nie mamy najmniejszego wplywu .
    tak wiec jestesmy swiadkami cichej rewolucji nie demokratycznie czyli
    wiekszosciow wybrani przedstawiciele spoleczenstw , a wylonieni wg
    jakis blizej nieznanych zasad biurokraci tworza normy prawne na
    obszar uni.

  • 9. Data: 2009-05-02 08:13:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Lektura obowiazkowa: http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

    Piękne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-05-03 07:24:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Piękne.

    Polecam rowniez:
    http://www.youtube.com/watch?v=siNxseyihUI
    http://www.youtube.com/watch?v=HjivSRBVhTc
    http://www.youtube.com/watch?v=URZ0zHwPnY4
    oraz wystapienie Vaclava Klausa w PE:
    http://www.youtube.com/watch?v=EKnJHtCK_D0
    http://www.youtube.com/watch?v=Kx3FGPw7w78
    http://www.youtube.com/watch?v=S8Q6lDV2okU

    Za miesiac wybory do PE. Poniewaz duzo ludzi sie nie
    wybiera rosnie znaczenie pojedynczego glosu - w zwiazku
    z tym ja sie wybieram i namawiam znajomych do tego samego.