  • 11. Data: 2011-09-28 00:17:44
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Niestety w tym przypadku kierowca samochodu to przygłup kompletny, motor
    > nie zrobił nikomu nic złego, nie stanowił żadnego zagrożenia. Jak
    > ponadto widać kierowca samochodu to pajac i lekkie klepnięcie w pysk
    > (tak sądzę po zamachu motocyklisty) pozbawiło go przytomności - uderzył
    > zresztą pierwszy, więc motorek się bronił...dzielnie zresztą, bo w
    > pewnech chwili to we 4 na niego poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla
    > jest bohaterem!

    Dokladnie. Watkotworca widocznie popiera lanie w morde wszystkich,
    ktorzy probuja go wyprzedzic - mam nadzieje, ze tyczy sie rozwiez tych
    niebieskich pojazdow uprzywilejowanych ;)

    --
    Pozdr

  • 12. Data: 2011-09-28 04:43:21
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Napisz, w jakim rejonie jeździsz, bo wolałbym się z tobą nie spotykać.
    Jacek

  • 13. Data: 2011-09-28 07:37:50
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

    W sumie nikt nie odpowiedział konkretnie na to pytanie!

  • 14. Data: 2011-09-28 08:33:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Sep 2011 23:34:46 +0200, Przemysław Czaja

    > Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

    Jak ogólnie nie lubię motocyklistów (wybranych :P) ot choćby dzisiaj rano
    jeden mi silnikiem brzęczał (piekielnie tego nie znoszę, bo jak mam
    możliwość, to robię miejsce motocyklistom) widząc, że jest kocioł na
    skrzyżowaniu i nie mam jak mu zrobić miejsca. Jak drugi raz zaczął mi
    pierdzieć i zaglądać w szybę boczną, to się wk*em i mu nabluzgałem bez
    ostrzeżenia (za co w sumie piętno dla mnie), tak tutaj kierowca blaszaka (i
    reszta) to jakaś lama do kwadratu -- leci z łapami, a za chwile pada jak
    kłoda. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 15. Data: 2011-09-28 08:57:06
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-09-27 23:10, news-gazeta pisze:
    > To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
    > Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?
    >
    > http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Motocyklista ewidentnie złamał przepisy. Tym razem trafił na podobnych
    jemu i dostał.
    Nie popieram, ale miło było popatrzeć, mając w pamięci własna bezsilność
    wobec terroru motocyklistów.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 16. Data: 2011-09-28 09:06:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge

    frajerem to ty jesteś, matole bez szkoły i prawka

  • 17. Data: 2011-09-28 09:06:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Nie popieram, ale miło było popatrzeć, mając w pamięci własna bezsilność
    > wobec terroru motocyklistów.

    a cóż takiego Ci motocykliści CI zrobili, ze jestes taki bezsilny wobec
    nich?
    Wyprzedzili Cie biedaku, byli pierwsi nskrzyżowaniu?
    Pojechali w korku, a Ty musiałeś stać... ?

    Ojej ... to straszne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2011-09-28 09:07:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie popieram, ale miło było popatrzeć, mając w pamięci własna bezsilność
    > wobec terroru motocyklistów.

    biedactwo, a gdzie oni cię tak terroryzują?

  • 19. Data: 2011-09-28 09:13:15
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Wyprzedzili Cie biedaku, byli pierwsi nskrzyżowaniu?
    > Pojechali w korku, a Ty musiałeś stać... ?
    >
    > Ojej ... to straszne.

    a co to? gimnazjum ma dziś wolne?

  • 20. Data: 2011-09-28 09:31:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
    > Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

    Motocyklista oczywiście złamał przepisy ruchu drogowego, ale to kierowca
    samochodu pierwszy go uderzył. Od wymierzania sprawiedliwości jest policja,
    sąd. :-)