  • 1. Data: 2011-09-27 23:08:40
    Temat: I H*J !
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Nie kupię se 60 żuków. Taki plan miałem.

    I nie ma, że NTG ! ;)
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-09-27 23:27:48
    Temat: Re: I H*J !
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > Nie kupię se 60 żuków. Taki plan miałem.
    >
    > I nie ma, że NTG ! ;)
    okej, ja też ;/
    ale CHuj, przez "CH".

  • 3. Data: 2011-09-27 23:35:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > okej, ja też ;/
    > ale CHuj, przez "CH".

    a może to jest taki krótki "huj"

    :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-09-27 23:36:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-27 23:27, scobowski pisze:

    > okej, ja też ;/
    > ale CHuj, przez "CH".

    Skoro se musisz wydłużać ...

    Som jeszcze pompki ... ponoć pogrubiajom.

  • 5. Data: 2011-09-28 09:18:30
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > ale CHuj, przez "CH".

    Ludzie musza sobie stwarzać problemy, tam gdzie ich nie ma. Szczególnie
    bezrobotni "chu manisci"
    http://www.sjp.pl/huj

  • 6. Data: 2011-09-28 10:34:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.09.2011 09:18, !sp pisze:

    > Ludzie musza sobie stwarzać problemy, tam gdzie ich nie ma. Szczególnie
    > bezrobotni "chu manisci"
    > http://www.sjp.pl/huj

    "Redakcją słownika zajmują się hobbyści pod okiem internautów
    udzielających się w komentarzach."

    Masz wiarygodne zrodlo informacji.

  • 7. Data: 2011-09-28 10:40:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-28 10:34, neoniusz pisze:

    > Masz wiarygodne zrodlo informacji.

    W SJP PWN bardzo dłuuuuugo było to hasło ... komuś *poprawna*
    pisownia huja się odwidziała po prostu.

  • 8. Data: 2011-09-28 11:10:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello neoniusz,

    Wednesday, September 28, 2011, 10:34:54 AM, you wrote:

    > "Redakcją słownika zajmują się hobbyści pod okiem internautów
    > udzielających się w komentarzach."
    > Masz wiarygodne zrodlo informacji.

    Co w niczym nie zmienia faktu, że już lata temu Rada Języka Polskiego
    dopuściła pisownię przez "h".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-09-28 11:10:30
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 23:08:40 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie kupię se 60 żuków. Taki plan miałem.
    >
    > I nie ma, że NTG ! ;)

    O tym piszesz?

    http://www.polityka.pl/kraj/1519660,1,co-kupuje-armi
    a-tarpany.read

    Wojsko do Honkera podeszło jednak z dużą wyrozumiałością. W zeszłym roku
    kupiono 60 tych samochodów. W tym dokupiono kolejne 45, płacąc 140 tys. zł
    za sztukę. W sumie w ciągu ostatnich dwóch lat na Honkery wydano prawie 15
    mln zł. - Nie znam nikogo, kto zapłaciłby za to auto taką sumę. Za te
    pieniądze można kupić nowoczesny samochód, który dałby żołnierzom większy
    komfort i bezpieczeństwo, a armii większe oszczędności na kosztach
    eksploatacji - mówi Mateusz Multarzyński, dziennikarz ,,Nowej Techniki
    Wojskowej".

  • 10. Data: 2011-09-28 11:34:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 09:18:30 +0200 osobnik zwany !sp wystukał:

    jeśli już to użyj słownika PWN
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/chuj
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/huj

    --