  • 21. Data: 2010-04-09 07:36:21
    Temat: Re: Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Artur(m) pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Motorola 8700 też wtedy miałem pierwszy telefon na dużą kartę.

    Alcatele od HC100 po HC800 ba Motorola 1000 to dopiero cudo

  • 22. Data: 2010-04-09 08:42:46
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 8 Kwi, 22:08, "szastox" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > to nic. istnieje komórka z której można wyjąć kartę sim podczas rozmowy (bez
    > wyciągania baterii)...
    > korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie chce być
    > pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten stary telefon to
    > szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego dałem...
    >
    > --
    > szastox

    Hi... Motorola Flare... :-) Moja pierwsza cegiełka... :-) 1997...

  • 23. Data: 2010-04-09 10:52:45
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "space_jazz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ericsson T65

    Bzdura. T65 byl na małe karty sim wkladane w szufladce u gory obudowy...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 24. Data: 2010-04-09 12:12:19
    Od: siospam <"tin(siospam)"@op.pl>

> [...]
    > chce być pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten
    > stary telefon to szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego

    Zrobilem tak z moja motorola 8400 ...w czasie rozmowy po wyjeciu karty
    po 1 sek ---moze 2 tel wylaczal sie i ....prosil o wlozenie kary sim ;)
    bez wiekszych efektow

  • 25. Data: 2010-04-09 12:16:13
    Od: siospam <"tin(siospam)"@op.pl>

    siospam wrote:

    > Zrobilem tak z moja motorola 8400 ...w czasie rozmowy po wyjeciu karty
    > po 1 sek ---moze 2 tel wylaczal sie i ....prosil o wlozenie kary sim ;)
    > bez wiekszych efektow
    aha ...mam 8700 ( tez na duza karte wkladana bez wyciagania baterii )
    sprawna ...wiec kto chce moze zrobic sobie eksperyment ;)

  • 26. Data: 2010-04-09 22:48:53
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 8 Kwi, 21:23, z...@o...pl wrote:
    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
    > z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
    > i normalnie z niego zadzwonić.
    >
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Nokia 1610.

    JK

  • 27. Data: 2010-04-09 23:48:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 00:48, JohnyK pisze:

    > Nokia 1610.

    SE W 580i

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-04-10 15:43:12
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > aha ...mam 8700 ( tez na duza karte wkladana bez wyciagania baterii )
    > sprawna ...wiec kto chce moze zrobic sobie eksperyment ;)

    A tak przy okazji starych motorol - co to mógł być za model: 1) pojawił
    się w plusie zaraz po jego starcie, 2) kartę wkładało się w całości od
    dołu, 3) miał wyciąganą antenkę, 4) kształtem przypominał taki klin
    mniej więcej, 5) zasilacz do niego dawał chyba 15 V (ale za to nie
    ręczę), 6) nie miał klapki, 7) oczywiście motorola. Trochę było podobne
    do d460: <http://images.gfx.no/529/529091/mt-02.jpg>. Co to mogło być?
    --
    Grzexs

  • 29. Data: 2010-04-10 16:55:20
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-10 17:43, Grzexs wrote:

> [...]
    > mniej więcej, 5) zasilacz do niego dawał chyba 15 V (ale za to nie
    > ręczę), 6) nie miał klapki, 7) oczywiście motorola. Trochę było podobne

    A nie:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_StarTAC

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 30. Data: 2010-04-10 21:01:33
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > A nie:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_StarTAC

    Nie. Teraz sobie przypomniałem, że w instrukcji obsługi był pokazany ten
    i d460, różniły się jakimiś szczegółami, chyba rozmieszczeniem albo
    kształtem klawiszy. Kurde, to była pierwsza moja firmówka, wtedy jeszcze
    było szpanem rozmawiać na ulicy z komóry ;) A ciężka była! Ładowarka
    tylko biurkowa była, coś jak dzisiejsze stacjonarki. Też słusznych
    rozmiarów.

    --
    Grzexs