  • 1. Data: 2010-04-07 07:08:55
    Temat: Synchronizacja kalendarza z Google
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposób mogę zsynchronizować swój kalendarz i kontakty w telefonie HTC
    z kalendarzem Google? W telefonie ustawiłem, aby kalendarz automatycznie
    synchronizował terminy na moje konto gmail, ale po wejściu w Kalendarz
    Google jest on nadal pusty.
    Przy okazji chciałbym zapytać w jaki sposób np.po zmianie telefonu mogę
    przenieść te dane do nowego telefonu, tak aby przez przypadek zamiast
    przeenieść zapisane terminy z Google na telefon, Google nie zrobiły tego w
    drugą stronę, tzn. puste terminy i brak kontaktów przeniosły do Kalendarza.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2010-04-07 08:13:05
    Temat: Re: Synchronizacja kalendarza z Google
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeenieść zapisane terminy z Google na telefon, Google nie zrobiły tego w
    > drugą stronę, tzn. puste terminy i brak kontaktów przeniosły do

    OK, już sobie poradziłem. Przechodzą tylko zdarzenia z zaznaczonym
    kalendarzem gmaila.
    Nie widzę jednak możliwości edycji zmiany kalendarza z PC Sync na Gmail we
    wcześniejszych zapisanych zdarzeniach.

    Pozdrawiam,
    Jarek