  • 1. Data: 2010-04-06 23:23:29
    Temat: adaptor dual sim do nietypowego telefonu?
    Od: gooral <p...@w...pl>

    Witam mam sonima xp3 quest
    uzywam go w irlandzkim meteorze (darmowe rozmowy po sieci etc) ale
    chcialbym dolozyc vodafona (duzo lepszy zasieg - bede korzystal max w
    weekendy). z tego co widze sa 4 rodzaje dual simow
    takie w klapce (odpada u mnie)
    karty programowane (ale one chyba nei dzialaja z kazdym simem - jak
    sprawdzic?)
    takie plaskie (ale nie wiem czy mi spasuja do telefonu)
    wycinane (chyba jedyna opcja?)
    Interesuje mnie cos co dziala bez wylaczania telefonu - kupno telefonu
    dual sim albo tachanie 2ch telefonow odpada (zalezy mi na odpornosci
    telefonu)

  • 2. Data: 2010-04-07 05:59:04
    Temat: Re: adaptor dual sim do nietypowego telefonu?
    Od: joker77 <t...@p...com>

    On 7 Kwi, 01:23, gooral <p...@w...pl> wrote:
    > Interesuje mnie cos co dziala bez wylaczania telefonu - kupno telefonu
    > dual sim albo tachanie 2ch telefonow odpada (zalezy mi na odpornosci
    > telefonu)

    Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go
    skreśliłeś.
    Coś co działa bez wyłączania telefonu to właśnie jakiś "dual" wydaje
    się że
    dużo modeli posiada samsung, ale też można znaleźć coś a'la china np.
    myPhone - choć wiem że są dosyć awaryjne, kolega kilka razy zmieniał
    za czym opuścił sklep z działającym modelem - ale teraz nie narzeka
    ba twierdzi że lepiej niż w samsungu.

  • 3. Data: 2010-04-07 10:47:49
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On Apr 7, 6:59 am, joker77 <t...@p...com> wrote:

    > Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go
    > skreśliłeś.

    nie nie przeszkadza mi jeden numer naraz - 99,9% czasu nosze meteora
    (nawet jak bez zasiegu rybka mi to)
    vodafone potrzebuje ten 0,1% jak musze zadzwonic a meteor nie ma
    zasiegu zdarza sie to bardzo rzadko, ale na ogol w waznym momencie
    (zawody wedkarskie i np chce po sedziego zadzwonic albo cos)

> [...]
    > myPhone - choć wiem że są dosyć awaryjne, kolega kilka razy zmieniał
    > za czym opuścił sklep z działającym modelem - ale teraz nie narzeka

    hmm wiem cos o tym moj sonim byl juz 3x wymieniony na gwarancji (dali
    mi w koncu questa w zamian za enduro), ale to dalej kupa (zawiesza sie
    czasami na javie i menu do duszy) gdyby nie to, ze nie ma sensownego
    telefonu odpornego na warunki atmosferyczne (nokia o bodaj 3720
    napisala mi , ze nie polecaja na deszczu uzywac) i to, ze telefon nie
    sluzy do zabawy a tylko do dzwonienia/sms to bym go juz dawno
    wyrzucil. duzy pozytyw za to do baterii (pierwsze uzycie po 6 dniach i
    12h od wlaczenia telefonu mam dalej pol baterii a dzwonie minimum
    30min dziennie bawilem sia aparatem i gps pare razy)
    a aparatu dual sim nie chce. interesowala mnie glownie opinia o tych
    dual simach wycinanych i tych programowalnych kartach sim (tutaj
    szukalem infa jak poznac czy moje karty sim zadzialaja z czytnikiem
    etc)