  • 11. Data: 2010-04-08 20:40:06
    Temat: Re: Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Albo jestes bardzo mlody albo nie ma cie co dziwic.
    A czy wiesz ze istnieja modele w ktorych wogole nie ma kart SIM? I dzialaly
    one w Polsce.

  • 12. Data: 2010-04-08 20:51:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-04-2010 o 00:05:23 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > tak, nazywały sie Bratek

    Spojrzałem w Google i że co? Ten tarczowy? :D
    Bo coś ciężko znaleźć.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-04-08 21:05:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > Albo jestes bardzo mlody albo nie ma cie co dziwic.
    > A czy wiesz ze istnieja modele w ktorych wogole nie ma kart SIM? I dzialaly

    tak, nazywały sie Bratek

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 14. Data: 2010-04-08 21:42:16
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > tak, nazywały sie Bratek

    Raczej Motorola. I działały w Centertelu. I to zupełnie niedawno.
    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2010-04-08 21:42:36
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > tak, nazywały sie Bratek

    To tez, super sprzet swoja droga, ergonomia, jakosc rozmow i zywotnosc.
    Ale cale NMT chodzilo bez kart.

  • 16. Data: 2010-04-08 22:09:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 23:51:13 +0300, Piotr M napisał(a):

    > Spojrzałem w Google i że co? Ten tarczowy? :D

    tak.. działał świetnie bez karty SIM :-)

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 17. Data: 2010-04-09 06:34:53
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szastox" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to nic. istnieje komórka z której można wyjąć kartę sim podczas rozmowy
    > (bez wyciągania baterii)...
    > korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie
    > chce być pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten
    > stary telefon to szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego
    > dałem...
    >

    > --
    > szastox

    Ja tak robiłem w Nokii 7650 (sim u góry) i nic. Po prostu za chwilę był
    komunikat o braku sim i tyle. Można było włożyć inną kartę i wtedy telefon
    żądał restartu. Po restarcie wszystko normalnie.

  • 18. Data: 2010-04-09 07:20:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > O, to był mój pierwszy telefon. 1997 rok, z tego co pamiętam, przed
    > maturą ;)

    Motorola 8700 też wtedy miałem pierwszy telefon na dużą kartę.

    Artur(m)

  • 19. Data: 2010-04-09 07:21:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Motka StarTac?

    No coś Ty.

  • 20. Data: 2010-04-09 07:33:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    szastox pisze:

> [...]
    > chce być pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten
    > stary telefon to szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego

    iPhone :)