  • 31. Data: 2013-08-25 13:04:54
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 10:10:05 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:
> [...]
    prostych do wypełnienia drukach. Jakie według Ciebie są te skomplikowane sprawy?

    > To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,
    >
    > tylko w złożonych nie

    To po co wstawiasz`tekst o dokumencie potrzebnym przy kontaktach z ufolami. Bazę
    danych z peselami, nazwiskami, zatrudnieniem i zarobkami maja prawie aktualną. Prawie
    bo jak ktoś wyzionie ducha to zostaje odhaczony jak do USC informacja trafi.

  • 32. Data: 2013-08-25 14:01:17
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/25/2013 1:04 PM, k...@g...com wrote:

> [...]
    bo jak ktoś wyzionie ducha to zostaje odhaczony jak do USC informacja trafi.

    Bo to nie są "wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe",
    proste rzeczy mają ok

  • 33. Data: 2013-08-25 15:24:20
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 14:01:17 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]
    bo jak ktoś wyzionie ducha to zostaje odhaczony jak do USC informacja trafi.

    > Bo to nie są "wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe",

    A w tym temacie idzie o sprawdzanie rzeczy skomplikowanych czy prostych? Jak prostych
    to po chuj pierdolisz i mylisz. Z punktu interesów państwa ważne jest nie tylko
    sprawdzenie czy ktoś ma uprawnienia i opony z minimalną ilością bieżnika. Istotne
    jest czy i gdzie pracuje. Zatrzymuj kogoś w firmowym samochodzie a on jako bezrobotny
    u nich jest odhaczony. Oczywiście niebieski nawet o tym słowa nie powie ale jakaś
    notatka służbowa pójdzie dalej i trafi do inspekcji pracy. Za pół roku pojawią się w
    firmie żeby sprawdzić. I jak okaże się że dobrze trafili to kary są o wiele większe
    niż mandat za 500. Jak byś był królem to przy okazji kontroli na drodze kazał byś
    halabardnikom sprawdzać inne rzeczy czy tylko opony? Oczywiście że kazał byś
    sprawdzać. Wychodzi że ci co wymyślają prawa różne są w tej materii 100 tysięcy razy
    mądrzejsi od Ciebie. Bo oni wymyślili a Ty nie wpadłeś na to że można takie coś
    wymyślić.

  • 34. Data: 2013-08-25 20:43:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 Aug 2013 16:04:13 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Mnie uczyli czytać.

    jak widać nieskutecznie

> [...]
    > dostanie. I nieważne że to będą informacje czy czyiś rodzice byli
    > szczepieni przeciwko gruźlicy. Jeśli takie dane będą to zwyczajny
    > krawężnik je dostanie. Niektóre mogą być bardzo istotne. Zatrzymany może
    > mieć adidasa. Może być poszukiwanym bandziorem przy którym załoga
    > radiowozu zwyczajnie szans nie ma. I mają go puścić żeby robokopy
    > zdążyły się przygotować i zatrzymać 200 kilometrów dalej. Piszesz że
    > jest jedna baza. To oczywiste bo tak jest wygodniej. Ale do tej jednej
    > bazy dane trafiają z USC, ZUS, NFZ, US itp. Numer PESEL to miejsce w tej

    jakbys czytał ze zrozumieniem to zauważyłbyś, że tłumaczę Ci, że nie ma
    jednej bazy. Numer PESEL nie jest jednoznaczny choć miał być.

  • 35. Data: 2013-08-25 23:24:22
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-08-22 00:35, PlaMa pisze:
    > Jak to jest? Policja zatrzymuje kogoś, karze mandatem i punktami i
    > okazuje się, że przekroczył limit. Prawo jazdy zabierane jest mu na
    > miejscu? Co z pojazdem? Co gdy ktoś nie zgadza się z mandatem - prawko i
    > tak musi oddać?

    Policjant nie ma prawa zabrać ci prawa do jazdy. Może zatrzymać blankiet
    za pokwitowaniem. Masz dalej uprawnienia do czasu aż nie zostaną ci
    cofnięte. Zatrzymanie blankietu powoduje tylko że podczas kolejnej
    kontroli dostaniesz mandat za brak blankietu 50zł. Masz prawo poruszać
    się samochodem bo nie cofnięto ci uprawnień.

    Jak zostanie przekroczona liczba 24pkt to organ wydający PJ kieruje cie
    na sprawdzenie uprawnień w ciągu np 6mc masz zdać egzamin i jak zdasz
    egzamin odbierasz blankiet w wydziale komunikacji...

    Rafał

  • 36. Data: 2013-08-25 23:27:45
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-08-22 14:49, Adam Klobukowski pisze:

    > Parę lat temu byłem świadkiem (jako pasażer) takiej sytuacji: kierowca został
    > zatrzymany za przekroczenie prędkości. Miał już chyba 23 punkty. Udało mu się
    > przekabacić policjanta aby zamiast mandatu za prędkość dał mu inny, przy którym
    > nie było punktów. Gdyby dał z punktami, to musiałby sprawdzić, ile kierowca
    > punktów już ma, i jeśli w sumie przekroczy limit, to mu prawo jazdy zabrać.
    >
    > Co z pojazdem? To już się właściciel martwi. W najgorszym wypadku pozostaje
    > laweta.

    Policjant po po zatrzymaniu blankietu PJ wystawia pokwitowanie które
    powoduje że możesz sie poruszać samochodem. Przekroczenie 24 pkt nie
    cofa uprawnienia do kierowania pojazdami a jedynie konieczność
    sprawdzenia uprawnień.

    Rafał

  • 37. Data: 2013-08-25 23:30:53
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-08-22 15:55, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > To bardzo insteresujące bo oni nie mają dostępu do punktów.
    > Mają tylko znacznik czy kierowca przekroczył 24 punkty.
    > Przecież by się nie pytali czy mam jakieś punkty skoro mieliby dostęp do wszystkich
    danych.

    Tak, a to wynika z dwóch rzeczy. Patrol policji ma dostęp do policyjnej
    bazy danych a nie do cepiku. Obie bazy danych są nieco inne a
    obowiązując jest baza CEK.

    Natomiast są radiowozy wyposażone w dostęp do CEK bezpośredni wtedy mogą
    sprawdzić zarówno ilość punktów.

    Rafał

  • 38. Data: 2013-08-26 01:02:19
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-23 23:37, k...@g...com pisze:

    > To Ci pomogę jak sam nie dajesz rady. ZUS, US, NFZ to instytucje państwowe. Tam są
    dane gdzie ludzie pracują.

    nie sądze, zeby kraweznik miał swobodny dostęp do danych ZUS skoro w
    2007 roku była wojna polityczna czy Kaczynski miał prawo dac takie prawo
    CBA, które jednak jest służbą specjalną.

    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2013-08-26 01:42:16
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 01:02:19 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> [...]
    >
    > 2007 roku była wojna polityczna czy Kaczynski miał prawo dac takie prawo
    >
    > CBA, które jednak jest służbą specjalną.

    Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich danych o
    człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo może mieć.

  • 40. Data: 2013-08-26 09:47:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]

    > sprawdzenie uprawnień w ciągu np 6mc masz zdać egzamin i jak zdasz egzamin
    > odbierasz blankiet w wydziale komunikacji...

    Jest ktoś, kto posiadał np. CE i musiał zdawać B+C+CE?
    Na logikę, po zdaniu B powinien odzyskać uprawnienia do wyższych kategorii,
    ale w tym państwie nastawionym na "zarabianie" nie zdziwiłbym się, gdyby
    zmuszony był do zdawania 3 egzaminów.
    Pozdrawiam.
    WOJO