  • 1. Data: 2013-08-22 00:13:29
    Temat: A może by tak masowo skargi do prokuratury na policjantów?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach Rozdział 7 Art. 26. "(...)
    Kto wbrew przepisom ustawy (...) stosuje bądź przechowuje w stanie
    gotowości do użycia przyrządy pomiarowe (...) niespełniające wymagań
    (...) podlega karze grzywny..."

    Nie musi nawet mierzyć, wystarczy, że Iskrę-1, Rapid'a [1..2-Ka] czy
    K-14 trzyma włączone w ręku.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-08-22 00:53:51
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 00:13:29 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]
    >
    > (...) podlega karze grzywny..."
    >

    > Nie musi nawet mierzyć, wystarczy, że Iskrę-1, Rapid'a [1..2-Ka] czy

    Dlaczego chcesz żeby ktoś inny a nie Ty to robił. Forma jakiej użyłeś wskazuje na
    taką właśnie intencję. Zgłaszaj. W zasadzie to masz taki zasrany obowiązek że masz
    zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem. Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza
    to jest to karalne. Ty wiedzę masz bo sypiesz paragrafami jak z rękawa. To do dzieła
    jak sam nie chcesz dostać rok w zawiasach.

  • 3. Data: 2013-08-22 01:09:57
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > W zasadzie to masz taki
    > zasrany obowiązek że masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem. Jak
    > ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

    Nie bredź.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-08-22 01:18:40
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 01:09:57 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Nie bredź.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma, znaczy że o tym nie wiesz.

  • 5. Data: 2013-08-22 01:30:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W zasadzie to masz taki zasrany obowiązek że masz zgłaszać jak coś
    > jest niezgodne z prawem. Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to
    > jest to karalne.

    Mozesz wskazać, dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 6. Data: 2013-08-22 02:32:35
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 01:30:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mozesz wskazać, dlaczego?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    >
    > "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    >
    > Frank Herbert

    Jak twój sąsiad będzie katował codziennie dziecko i udowodnią że o tym wiedziałeś bo
    słyszałeś i nie poinformowałeś stosownego organu to możesz dostać zgrabny wyrok. Sam
    sobie odpowiedz dlaczego.

  • 7. Data: 2013-08-22 04:26:33
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

    Kurna, wszystkich czytelnikow PMS zamkna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2013-08-22 06:33:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-22 04:26, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Kurna, wszystkich czytelnikow PMS zamkna.

    A dlaczego tylko PMS?

    Shrek.

  • 9. Data: 2013-08-22 09:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 00:13:29 +0200, anacron napisał(a):
> [...]
    > (...) podlega karze grzywny..."
    >
    > Nie musi nawet mierzyć, wystarczy, że Iskrę-1, Rapid'a [1..2-Ka] czy

    Hm, na moj gust to wystarczy ze trzymaja na komisariacie - to z
    zalozenia jest gotowe do uzycia - podlaczyc kabelek, wlaczyc i uzywac.
    Moze nawet nie trzeba kabelka, bo naladowany akumulator ma.

    No to do dziela - pismo do komendanta z zadaniem podania wszystkich
    posiadanych radarow i dat ich osttniej legalizacji :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-08-22 09:42:57
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-08-22 01:18, k...@g...com pisze:

    > To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma, znaczy że o tym nie wiesz.

    Obawiam sie, ze ma racje.
    Karalne jest wtedy o ile pamietam jesli urzednik/funkcjonariusz
    panstwowy nie zlozy zawiadomienia o popelnieniu przestepstwa pomimo
    wiedzy o takim. Chyba do 3 lat mozna dostac.

    Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie
    moze.

    --
    jarek