  • 21. Data: 2013-08-24 18:14:00
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Aug 2013 13:36:21 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

    Też się zastanawiam. Nawet US mają taki pierdolnik w swoich papierach
    że głowa mała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2013-08-24 18:47:33
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 18:14:00 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:

    > Też się zastanawiam. Nawet US mają taki pierdolnik w swoich papierach
    >
    > że głowa mała.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Akurat że w US mają burdel to bym pięciu groszy nie postawił. Nigdy nie będzie stu
    procentowej zgodności danych jakie ma państwo ze stanem rzeczywistym. Pojedyncze
    przypadki mogą się zdarzyć.

  • 23. Data: 2013-08-24 20:47:47
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/24/2013 6:47 PM, k...@g...com wrote:

    > Akurat że w US mają burdel to bym pięciu groszy nie postawił. Nigdy nie będzie stu
    procentowej zgodności danych jakie ma państwo ze stanem rzeczywistym. Pojedyncze
    przypadki mogą się zdarzyć.

    US ma dość dobry porządek w sprawach prostych,

    w skomplikowanych nawet nie ma ludzi którzy łapią o co chodzi

  • 24. Data: 2013-08-24 21:25:06
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 20:47:47 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]
    przypadki mogą się zdarzyć.

    > US ma dość dobry porządek w sprawach prostych,
    >

    > w skomplikowanych nawet nie ma ludzi którzy łapią o co chodzi

    Bredzisz. Wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe dało się opisać na
    prostych do wypełnienia drukach. Jakie według Ciebie są te skomplikowane sprawy?

  • 25. Data: 2013-08-24 22:16:57
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/24/2013 9:25 PM, k...@g...com wrote:

    > Bredzisz. Wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe dało się opisać na
    prostych do wypełnienia drukach. Jakie według Ciebie są te skomplikowane sprawy?

    na przykład:

    Zaświadczenia Tax Withholding z krajami azjatyckimi, najlepiej
    tymi poza OECD, i gmyranie przy ich stawkach % . I zwolnienia
    z podatku - pojęcia tym nie mają, żadnego.

  • 26. Data: 2013-08-24 22:23:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 Aug 2013 14:47:47 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Słyszałem i dalej nie widzę utajniania przed patrolem drogówki tak
    > podstawowej informacji jak liczba punktów. A dla ułatwienia dodam że
    > zakaz podawania liczby punktów pytającemu posiadaczowi wynika z
    > wewnętrznego zarządzenia.

    mówimy w tej części o udostępnianiu krawężnikom informacji o pensji,
    miejscu pracy itp na podstawie baz ZUS itp: "ZUS, US, NFZ to instytucje

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2013-08-24 22:25:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Aug 2013 16:08:38 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Każdy. Jeśli nie osobiście to poprzez oficera dyżurnego. Widzisz jakiś
    > problem techniczny żeby tak nie było? US ma dostęp do firm obsługujących
    > płatności kartą. Jak ktoś tylko płaci kartą to lepiej od niego wiedzą
    > jaka marką papieru toaletowego się podciera.

    po pierwsze bredzisz jeśli chodzi o dostęp. Bo on jest na podstawie tego
    czy jest to komuś potrzebne. Po drugie bredzisz, że jest jedna baza,
    która zawiera te wszystkie dane. jak zwykle zresztą.

  • 28. Data: 2013-08-25 00:41:39
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 22:16:57 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]
    >
    > tymi poza OECD, i gmyranie przy ich stawkach % . I zwolnienia
    >
    > z podatku - pojęcia tym nie mają, żadnego.

    A skąd mają mieć jak jedna osoba w roku takie coś potrzebuje. Poza tym zaczyna się
    robić nie na temat.

  • 29. Data: 2013-08-25 01:04:13
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 22:25:06 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Mnie uczyli czytać. Jak zaczęli uczyć czytać ze zrozumieniem to się tak popierdoliło
    że każdemu trzeba tłumaczyć jak dziad babie na granicy. A i tak wychodzi że gada się
    do obrazu. Zwykły niebieski może sprawdzić czy pacjent ma PJ i czy samochód nie jest
    w bazie danych że kradziony. Ale jeśli się okaże że jakieś dane są mu do czegoś
    ważnego niezbędne to je dostanie. I nieważne że to będą informacje czy czyiś rodzice
    byli szczepieni przeciwko gruźlicy. Jeśli takie dane będą to zwyczajny krawężnik je
    dostanie. Niektóre mogą być bardzo istotne. Zatrzymany może mieć adidasa. Może być
    poszukiwanym bandziorem przy którym załoga radiowozu zwyczajnie szans nie ma. I mają
    go puścić żeby robokopy zdążyły się przygotować i zatrzymać 200 kilometrów dalej.
    Piszesz że jest jedna baza. To oczywiste bo tak jest wygodniej. Ale do tej jednej
    bazy dane trafiają z USC, ZUS, NFZ, US itp. Numer PESEL to miejsce w tej jednej
    bazie.

  • 30. Data: 2013-08-25 10:10:05
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/25/2013 12:41 AM, k...@g...com wrote:

    prostych do wypełnienia drukach. Jakie według Ciebie są te skomplikowane sprawy?

    > A skąd mają mieć jak jedna osoba w roku takie coś potrzebuje. Poza tym zaczyna się
    robić nie na temat.

    To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,
    tylko w złożonych nie