  • 11. Data: 2011-10-19 12:57:07
    Temat: Re: Za granicą to mają luzik, nie to co u nas
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Paź, 20:10, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > http://moto.onet.pl/1651339,1,wyjatkowe-zdjecie-z-fo
    toradaru,artykul....

    > "Szwajcarski motocyklista został sfotografowany przez fotoradar po
    > przekroczeniu prędkości. Jednak na zdjęciu znajduje się poza swoim
    > motocyklem.

    Jakaś ściema, jeździłem trochę po Szwajcarii, samochodziarze na
    autostradach gremialnie zlewają ograniczenia, motocykliści również. Na
    drogach międzymiastowych też sobie nie żałują, pilnują się natomiast w
    zabudowanym.

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2011-10-19 13:31:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:57, Lisciasty pisze:

> [...]
    > autostradach gremialnie zlewają ograniczenia, motocykliści również. Na
    > drogach międzymiastowych też sobie nie żałują, pilnują się natomiast w

    http://www.helwecja.com/CH/mandaty.htm
    No chyba jednak nie bardzo. Za ponad 25km/h na autostradzie idziesz pod sąd.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-19 14:09:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 22:43, Lewis pisze:

    > Hmm fakt tu fotka ewidentnie z tyłu. Tak na szybko mi do głowy przyszło
    > bez przyglądania się do zdjęcia, moja kulpa

    Mają FR np. wmontowane w bariery energochłonne.

  • 14. Data: 2011-10-19 14:12:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 20:10, DoQ pisze:
    (...)
    > No proszę, zatrzymanie uprawnień za przekroczenie o 30km/h, a podobno to
    > u nas policjanci obrzydliwie czepiają się...

    Nie wiedziałeś?

  • 15. Data: 2011-10-19 17:26:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-18 20:10, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://moto.onet.pl/1651339,1,wyjatkowe-zdjecie-z-fo
    toradaru,artykul.html?node=41837

    [...]
    > No proszę, zatrzymanie uprawnień za przekroczenie o 30km/h, a podobno to
    > u nas policjanci obrzydliwie czepiają się...

    Co innego jest przekroczenie sensownego ograniczenia a co innego
    bezsensownego ograniczenia. Co innego łapanie na niebezpiecznym odcinku
    a co innego łapanie na postawionym w polu terenie zabudowanym. Ale
    zrozumienie tego może dostarczać pewnych trudności.

    A.

  • 16. Data: 2011-10-19 17:31:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 17:26, Arek pisze:

> [...]
    > a co innego łapanie na postawionym w polu terenie zabudowanym. Ale
    > zrozumienie tego może dostarczać pewnych trudności.

    No ty to byś Szwajcarów nauczył zasad co?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-10-19 17:44:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-19 17:31, DoQ pisze:

    > No ty to byś Szwajcarów nauczył zasad co?

    A o co chodzi?

    A.

  • 18. Data: 2011-10-19 17:47:59
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > a co innego łapanie na postawionym w polu terenie zabudowanym. Ale
    > zrozumienie tego może dostarczać pewnych trudności.

    Nie chrzań. Dużo widzisz "terenów zabudowanych" w polu? Ja nie, co
    więcej, widzę, jak te znaki sukcesywnie znikają z dróg (np. jeszcze
    niedawno na 7-ce między Jankami a Grójcem były trzy tereny zabudowane,
    teraz tylko jeden).

    Piotr

  • 19. Data: 2011-10-19 17:53:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> wrote:

> [...]
    > więcej, widzę, jak te znaki sukcesywnie znikają z dróg (np. jeszcze
    > niedawno na 7-ce między Jankami a Grójcem były trzy tereny zabudowane,

    Dodam - w ktorym stoja 4 czynne fotoradary (przynajmniej byly wczoraj).
    Po dwa w kazda strone (po co?), robia przod i tyl?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-10-19 17:55:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 17:44, Arek pisze:

    > A o co chodzi?

    No skoro teoretyzujesz co i jak powinno wyglądać, to jak odniesiesz się
    do skierowania sprawy do sądu w przypadku przekroczenia prędkości o
    ponad 25km/h na szwajcarskiej autostradzie.

    Pozdrawiam
    Paweł