  • 1. Data: 2011-10-18 18:31:05
    Temat: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&

    Jak ogólnie w życiu "pochwalam" korzystanie z marginesu i
    ułatwianie sobie życia robieniem marginesu innym ... tak tutaj -
    hmmm ;) , tirmen dość dobitnie domagał się tego marginesa ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4& Prawdę mówiąc, za
    dużo miejsca do manewrów nie zostawiał nieszczęśnikom jadącym z
    przeciwka. Szczęście, że jakiś jebnięty kapelusznik z przeciwka
    nie jechał, bo nieszczęście gotowe by było ...

    P.S.

    Było ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-10-18 18:50:11
    Temat: Re: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 18:31:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&

    No, lekka przesada, nie da się ukryć...

    --
    Martin Fox

  • 3. Data: 2011-10-18 19:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 18:50:11 +0200, Martin Fox napisał(a):

    > No, lekka przesada, nie da się ukryć...

    Zalezy. Ja w podobnej sytuacji, tzn jadac z przeciwka sam zjezdzam z duzym
    wyprzedzeniem.
    Po co ma sie gosc stresowac i czemu mam mu nie ulatwic.
    Trafil na kilku takich, to mogl sobie wyprzedzac bez wymuszania.

    J.

  • 4. Data: 2011-10-18 20:00:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-18 19:56, J.F. pisze:

> [...]
    > Po co ma sie gosc stresowac i czemu mam mu nie ulatwic.
    > Trafil na kilku takich, to mogl sobie wyprzedzac bez wymuszania.

    Moje stwierdzenie o przesadnictwie opieram o obserwację - też
    *zawsze* zjeżdżam, jeśli widzę, że z przeciwka ktoś może
    wyprzedzać, ale pewnie nie zacznie póki ja jestem na środku, i
    marginesuję ... jednak obserwując drogę przed i za się,
    stwierdzam, że nie każdy jest na tyle życzliwy by łamać przepisy
    celem ułatwienia życia innym. Śmiem twierdzić, że *tak głęboko*
    w margines, tyle aut pod rząd nie zjechało z własnej wrodzonej
    życzliwości :)

  • 5. Data: 2011-10-18 20:22:15
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 20:00:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Śmiem twierdzić, że *tak głęboko* w margines, tyle aut pod
    > rząd nie zjechało z własnej wrodzonej życzliwości :)

    Kwestia wychowania kierowców :) Na ten przykład, w Rumunii
    albo zjedziesz, albo zginiesz ;-)

    "Wdzięk - to co w innych czyni nas jeszcze bardziej zadowolonych z nas
    samych. Henri Frederic Amiel"

  • 6. Data: 2011-10-18 20:29:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-18 20:22, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Kwestia wychowania kierowców :) Na ten przykład, w Rumunii
    > albo zjedziesz, albo zginiesz ;-)

    I IMHO tak było też w tym przypadku :)

    I wcale moim zamiarem nie było demonizowanie, tj napisanie, że
    każdy tirmen to huj. Filmik pokazuje tylko tyle, że w każdej
    grupie społecznej zdarzy się idiota ;)

  • 7. Data: 2011-10-18 21:04:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > I wcale moim zamiarem nie było demonizowanie, tj napisanie, że każdy
    > tirmen to huj. Filmik pokazuje tylko tyle, że w każdej grupie społecznej
    > zdarzy się idiota ;)

    Ale nie w każdej grupie społecznej odsetek idiotów jest taki sam.

  • 8. Data: 2011-10-18 21:10:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-18 21:04, to pisze:

    > Ale nie w każdej grupie społecznej odsetek idiotów jest taki sam.

    Udowodnij.

  • 9. Data: 2011-10-18 21:15:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Udowodnij.

    Może mam jeszcze udowodnić, że trawa jest zielona, a niebo niebieskie?

  • 10. Data: 2011-10-18 21:44:26
    Od: " steve69" <s...@N...gazeta.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&

    Psychol za kierownicą. Do takich powinno się strzelać.