  • 51. Data: 2011-10-20 16:40:17
    Temat: Re: Za granicą to mają luzik, nie to co u nas
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Za tyle dostaniesz mandat + punkty. Bo będzie stał FR robiący zdjęcia
    > już od +5. I FR nie będzie robił zdjęć w centrum tylko przy znakach z
    > początkiem i końcem terenu zabudowanego.

    Jeszcze mi się nie trafił, a jak się trafi - trudno. Ten jedyny raz,
    kiedy mnie zatrzymano, miałem 77/50 (i było to oczywiście na granicy
    terenu zabudowanego). Jednak z moich obserwacji wynika, że do +20
    przynajmniej drogówce nie chce się kiwnąć palcem.

    Piotr

  • 52. Data: 2011-10-21 08:11:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-20 16:40, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > terenu zabudowanego). Jednak z moich obserwacji wynika, że do +20
    > przynajmniej drogówce nie chce się kiwnąć palcem.

    Zależy od regionu. Ale po tym jak ITD położyło łapę na FR, to można
    przyjąć założenie, że praktyki Białego Boru zostaną rozszerzone na całą
    Polskę. To, że już się do tego przygotowali to widać chociażby po tym,
    że zmienili zasady, już nie wysyłają zdjęć. Dzięki temu to co normalnie
    trafiało by do kosza będzie można wysłać.

    Pytanie czy nie zacznie trafiać. Z potężną dziurą budżetową jakoś trzeba
    walczyć. A wspomniany Biały Bór pokazał, że jest fajne źródełko, które
    za szybko nie wyschnie. A jak kierowcy zaczną jeździć wolniej, to dowali
    się kolejne ograniczenia i znowu forsa popłynie.

    A.

  • 53. Data: 2011-10-21 09:35:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jeszcze mi się nie trafił, a jak się trafi - trudno. Ten jedyny raz,
    > kiedy mnie zatrzymano, miałem 77/50 (i było to oczywiście na granicy
    > terenu zabudowanego).

    Osobiście nigdy mnie FR nie namierzył (nie tylko w Polsce) i jeżeli tak
    się stanie to będzie to czysty przypadek.

    > Jednak z moich obserwacji wynika, że do +20
    > przynajmniej drogówce nie chce się kiwnąć palcem.

    Przy kontrolach "lotnych" tak jest, ponieważ to wynika z różnych
    błędów tolerancji i jak to się mówi "w ogóle". Ze stacjonarnymi
    sytuacja wygląda trochę inaczej i są/będą bardziej skręcone.

  • 54. Data: 2011-10-21 10:07:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-21 09:35, Artur Maśląg pisze:

    > Osobiście nigdy mnie FR nie namierzył (nie tylko w Polsce) i jeżeli tak
    > się stanie to będzie to czysty przypadek.

    Średni argument. Mnie również nigdy. No raz w Niemczech zagapiłem się i
    jechałem 55 w terenie zabudowanym.

    Nie liczę z oczywistych względów okolic Białego Boru.

    A.

  • 55. Data: 2011-10-21 19:14:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > "Szwajcarski motocyklista (...)
    >
    > No proszę, zatrzymanie uprawnień za przekroczenie o 30km/h, a podobno to
    > u nas policjanci obrzydliwie czepiają się...

    http://tiny.pl/h15r2

    "Pewien 25-letni Szwajcar zakochał się w swoim psie i uprawiał z nim seks
    od 2008 roku. Mężczyzna uniknął więzienia obiecując, że podda się
    leczeniu psychiatrycznemu - donosi Dailymail.co.uk."

    "Badania ostatnich lat wykazały, że 275 tysięcy Szwajcarów miało kontakty
    seksualne ze zwierzętami."

  • 56. Data: 2011-10-21 19:15:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-21 19:14, to pisze:
> [...]
    > leczeniu psychiatrycznemu - donosi Dailymail.co.uk."
    >
    > "Badania ostatnich lat wykazały, że 275 tysięcy Szwajcarów miało kontakty

    http://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE

    ???

    ;)

  • 57. Data: 2011-11-04 12:28:01
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > NAtomiast za tydzień będą koledzy udowadniać ze drakońskie kary i tak nie
    > spowodują poprawy..... Ja będę sie upierał ze drakońskie kary plus tabun
    > ukaranych - jednak dadzą efekt. Ten gostek "wybrał" zniszcenie maszyny i
    > siniaki - ale prawko zachowa.
    >
    > ToMasz

    Ale chyba nie zaprzeczysz, że jedyną przyczyną tego akurat wypadku było
    zainstalowanie radaru (i oczywiście ograniczenie szybkości przed nim).

    t-1