  • 21. Data: 2009-07-15 17:22:10
    Temat: Re: ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > Witam,
    >
    > ujeżdżam zygzaka od marca i od samego początku irytowały mnie drgania
    > w okolicach 5krpm i pomyślałem, że zapytam grupy czy to normalna
    > sprawa :-)
    >
    > Wygląda to tak ruszenie - dochodzimy do 4,5-5krpm zaczyna drgać lekko
    > na kierownicy i słychać jak drżą owiewki, później do 5,6-6krpm ustaje
    > i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    > biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
    > silnika. Ktoś coś wie?

    Nie wiem czy ten typ tak ma, ale ja miałem podobną sytuację w Bandicie
    Przy 5k rpm silnik przekazywał drgania na owiewkę, ta wpadała w rezonans
    i strasznie buczała. Było to tak głośne, że słychać było w kasku jak
    zagłusza silnik. Pomogło rozebranie czachy i przyklejenie na łączeniach
    owiewek oraz szyby z czachą wąskiej, dwustronnej taśmy piankowej
    używanej min. do mocowania emblematów. Wszystko było trudniej spasować i
    ciaśniej siedziało, ale buczenie plastików ustało. Niestety
    wyeliminowanie drgań nie wchodziło w grę bo wszystkie Bandity 600 drgają
    mniej lub więcej przy 5-5,5k rpm.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX SC35 - prawą owiewkę, śruby do mocowania owiewki kupię !

  • 22. Data: 2009-07-15 18:15:38
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    []v[]artec pisze:

    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX SC35 - prawą owiewkę, śruby do mocowania owiewki kupię !
    .:: http://img529.imageshack.us/i/cbrxx.jpg/

    Sruby do owiewki kupisz w www.dwa-kola.pl - minus ze kosztuja po ok
    12-13 zl za szt - na Allegro marne szanse zeby je kupic

    Norbi
    BLACK XX'03