  • 11. Data: 2009-07-13 16:33:48
    Temat: Re: ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 13 Lip, 18:18, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Zatankuj innym paliwem - zrob test - 95, 98, v-powery i inne tam
    > ja zauwazylem ze niektore moto po zmianie paliwa dostawaly
    > w pewnym zakresie obrotow lekkich wibracji

    Jeżdżę na 95 Orlena, raz chyba tankowałem 95 BP - tutaj bez zmian,
    przy V-Power wzrosło spalanie o 1,5l chociaż silnik pracował bardziej
    gładko ale drgania nie ustąpiły.

    --
    Artur

  • 12. Data: 2009-07-14 08:10:13
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    Witam,

    ujeżdżam zygzaka od marca i od samego początku irytowały mnie drgania
    w okolicach 5krpm i pomyślałem, że zapytam grupy czy to normalna
    sprawa :-)

    *************

    Pare generacji wstecz istnialy motocykle ktore przy obrotach w pewnych
    okolicach rozpadaly sie na kawalki. To, oczywiscie przenosnia, lecz wiele
    cout starszych Japonii (i nie tylko) ma pewien zakrec obrotow przy ktorym
    potrafia pekac plastiki a nawet elementy metalowe i wykrecac sie sruby.
    Nie znajdziesz tu raczej 10-ciu uzytkownikow ZZR 1200 ktorzy powiedza ze to
    normalne lub ze mieli taki problem, pokrecili jedna srubka i przeszlo jak
    reka odjal.
    Porzyzwyczaisz sie albo zmienisz moto - innych mozliwosci nie ma.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-07-14 08:21:53
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 14 Lip, 10:10, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    > normalne lub ze mieli taki problem, pokrecili jedna srubka i przeszlo jak
    To już zauważyłem, jest tu ktoś kto ma ZZR 1200? ;-) Sam się skłaniam
    właśnie ku temu, że po prostu to moto tak ma :-(
    > Porzyzwyczaisz sie albo zmienisz moto - innych mozliwosci nie ma.

    Na jakie? Onde? ;-)

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-07-14 09:24:22
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > dochodzimy do 4,5-5krpm zaczyna drgać lekko
    >na kierownicy i słychać jak drżą owiewki, później do 5,6-6krpm ustaje
    >i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    >biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
    >silnika. Ktoś coś wie?

    "There's a slight buzz in the bars and the mirrors between 4500 and 5500
    rpm, which migrates to an equally slight sizzle in the seat as the revs
    rise. "
    =Daje sie wyczuc delikatne drgania kierownicy i lusterek pomiedzy 4500 a
    5500, ktore przechodza w drzenie siedziska wraz ze zwiekszaniem obrotow.
    z http://www.zzr-international.co.uk/forum/viewtopic.p
    hp?f=14&t=5350&p=71803

    czyli raczej TTTM.

    pozdrawiam
    --
    Michal
    FJS600

  • 15. Data: 2009-07-14 22:16:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > ujeżdżam zygzaka od marca i od samego początku irytowały mnie drgania
    > w okolicach 5krpm i pomyślałem, że zapytam grupy czy to normalna
    > sprawa :-)

    Stary zygzak tak mial to 1200 tez moze, w koncu to podobny silnik.

    Dobrze pomagaja na problem gabkowe manetki.

    KJ

  • 16. Data: 2009-07-15 07:08:02
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 00:16, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Stary zygzak tak mial to 1200 tez moze, w koncu to podobny silnik.
    >
    > Dobrze pomagaja na problem gabkowe manetki.

    Drgania mnie, aż tak nie wkurzają ale odgłos drżących plastików już
    tak ;-)

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-07-15 07:26:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Drgania mnie, aż tak nie wkurzają ale odgłos drżących plastików już
    > tak ;-)

    A jestes pewien ze masz przy plastikach wszystkie srubki i ze zadne
    mocowanie nie peklo sobie gdzies po cichu ?

    KJ

  • 18. Data: 2009-07-15 08:23:23
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 09:26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A jestes pewien ze masz przy plastikach wszystkie srubki i ze zadne
    > mocowanie nie peklo sobie gdzies po cichu ?

    Tak, rozbierałem już prawie wszystko i nigdzie niczego nie brakowało
    ani nic nie było pękniete.

    --
    Artur

  • 19. Data: 2009-07-15 08:27:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Tak, rozbierałem już prawie wszystko i nigdzie niczego nie brakowało
    > ani nic nie było pękniete.

    a gumki - podkladki miedzy plasitkami a mocowaniami wszystkie sa ?

    pomagam jak umiem :-)

    KJ

  • 20. Data: 2009-07-15 08:35:51
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 10:27, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > a gumki - podkladki miedzy plasitkami a mocowaniami wszystkie sa ?

    Jedna mi się rozwaliła ta mocująca boczek do ramy bo się skleiła ze
    śrubą ale tak się działo od początku więc to nie to. O jakie podkładki
    chodzi? Bo to są takie jakby wtyczki wsadzane w plastik - taka gumka z
    gwintem w środku i wszystko jest przykręcone w taki sposób chociaż
    drgania jakby pochodzą raczej gdzieś z czaszy/zegarów, będę musiał się
    wsłuchać.
    > pomagam jak umiem :-)

    Dzięki :-)

    --