  • 1. Data: 2009-07-11 19:53:17
    Temat: ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Witam,

    ujeżdżam zygzaka od marca i od samego początku irytowały mnie drgania
    w okolicach 5krpm i pomyślałem, że zapytam grupy czy to normalna
    sprawa :-)

    Wygląda to tak ruszenie - dochodzimy do 4,5-5krpm zaczyna drgać lekko
    na kierownicy i słychać jak drżą owiewki, później do 5,6-6krpm ustaje
    i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
    silnika. Ktoś coś wie?

    Dzięki za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2009-07-11 20:07:21
    Temat: Re: ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 11 Lip, 21:53, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    > biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od

    Aha jeżeli chodzi o przebieg, przy zakupie miał 16kkm (wyglądał na
    realny) i zjawisko występowało już od początku teraz przy 25kkm jest
    tak samo i z taką samą intensywnością.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-07-12 11:32:55
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:a4779e59-

> [...]
    >i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    >biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od

    Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

    tech.

  • 4. Data: 2009-07-12 13:59:18
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Lip, 13:32, "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

    Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od
    prędkości a obrotów silnika?

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-07-12 14:03:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 12 Lip, 13:32, "tech. Wheelman" wrote:

    > Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

    Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od
    prędkości a obrotów silnika?

    ***
    Cierpliwości, na preclu napisałeś. (:
    Pewnie po dłuższych czy krótszych rozmowach okaże się, że ten typ tak
    ma.

    Tak ma rc46, że w pewnym zakresie obrotów [chyba koło 7000] wibrują
    podnóżki kierowcy, aż do łaskotania włącznie.
    Zagadnąłem kiedyś na grupie - a odpowiedzią było TTTM.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-07-12 14:14:02
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:3797feff-

    > Czy motocykl jest bezwypadkowy ?
    >
    >Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od
    >?prędkości a obrotów silnika?

    Taki zwiazek, ze przewrocone moto zachowuje sie inaczej niz bezwypadkowe.
    Wogole to wymien poduszke pod silnikiem i przestanie drgac ;)

    tech.

  • 7. Data: 2009-07-12 20:04:00
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Lip, 16:03, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > podnóżki kierowcy, aż do łaskotania włącznie.
    > Zagadnąłem kiedyś na grupie - a odpowiedzią było TTTM.

    Tak też przypuszczam chociaż nie ukrywam, że irytujące to jest.
    Wyszukałem jeszcze w archiwum, że może to mieć związek z
    rozsynchronizowanymi gaźnikami - właśnie skończyłem synchronizować.
    Było rozjechane bardzo i na szybko sprawdziłem ale jest to samo.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-07-13 12:10:12
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Lip, 22:04, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > rozsynchronizowanymi gaźnikami - właśnie skończyłem synchronizować.
    > Było rozjechane bardzo i na szybko sprawdziłem ale jest to samo.

    Po dzisiejszej jeździe do pracy - drgania trochę ustały, tzn ustały w
    całym zakresie prędkości obrotowych i lekko przy tych 5krpm ale nadal
    pozostały. Cóż, trzeba przywyknąć :-(

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-07-13 12:10:28
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
    > biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
    Nie wiem czy wiem, ale sprawdz czy ciezarki na kierownicy sa na pewno od
    tego modelu.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 10. Data: 2009-07-13 16:18:28
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Po dzisiejszej jeździe do pracy - drgania trochę ustały, tzn ustały w
    > całym zakresie prędkości obrotowych i lekko przy tych 5krpm ale nadal
    > pozostały. Cóż, trzeba przywyknąć :-(

    Zatankuj innym paliwem - zrob test - 95, 98, v-powery i inne tam
    ja zauwazylem ze niektore moto po zmianie paliwa dostawaly
    w pewnym zakresie obrotow lekkich wibracji

    Norbi
    BLACK XX'03