  • 1. Data: 2009-07-11 19:27:26
    Temat: szybka turystyczna do xx
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Szukam szybki turystycznej do XXa.
    Ogólnodostępne są dwie PUIG i MRA. Która lepsza? W sensie lepiej chroni
    przed wiatrem? Lepiej wykonana?

    Skrobnie ktoś jak ma jakieś doświadczenia?

    --
    Soulsick

  • 2. Data: 2009-07-12 19:47:53
    Temat: Re: szybka turystyczna do xx
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Soulsick" napisał:
    > Szukam szybki turystycznej do XXa.
    > Ogólnodostępne są dwie PUIG i MRA. Która lepsza? W sensie lepiej chroni
    > przed wiatrem? Lepiej wykonana?

    Czesc
    Ja mam tylko jako takie doswiadczenie z MRA.
    Po zdjeciu fabrycznej i zalozeniu MRA faktycznie zrobilo sie troche
    spokojniej
    jak sie lezy na zbiorniku. Bez przesady jednak przy szybkich przlotach
    np. autostrada, ok. 200 km/h prze dluzszy czas tez we lbie zaczyna szumiec.
    Generalnie dobra jokosc i dobry wyglad, polecam, kupilem w cenie 260,- zł.
    PUIG podobno tanszy i tak samo dobry, tylko ze mi sie ksztalt nie podobal
    i no wszystkie kuple na XX-ach MRA maja wiec ja tez owczym pedem kupilem;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 3. Data: 2009-07-13 07:19:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sybi pisze:

    > i no wszystkie kuple na XX-ach MRA maja wiec ja tez owczym pedem kupilem;)

    nie tylko na XX-ach... ;-)

    nie wiem dlaczego, ale MRA wydaje mi sie "porzadniejsza" od Puig

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-07-13 08:11:46
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Soulsick pisze:
    > Szukam szybki turystycznej do XXa.
    > Ogólnodostępne są dwie PUIG i MRA. Która lepsza? W sensie lepiej chroni
    > przed wiatrem? Lepiej wykonana?

    Ja nie mam doswiadczenia z turystyczna - mam racingowa i jest ok
    taka zwykla z allegro za 150 zl i daje rade - z oryginalna
    nie jezdzilem...

    pow 130 na ramiona bardziej wieje i odciaza rece

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2009-07-13 08:51:37
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    http://bikepics.com/pictures/1724742/

    ja mam turystyczna ale jak widze te rysunki to wybral bym spoiler

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 6. Data: 2009-07-13 09:11:10
    Od: maciek <m...@g...com>

    ja mam MRA ze spoilerem takim regulowanym, spoko jest chociaz
    spodziewalem sie wiekszego wyciszenia. ochrona przed wiatrem OK ale
    halas jest spory niestety.
    maciek

  • 7. Data: 2009-07-13 17:28:11
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Sybi pisze:

> [...]
    > i no wszystkie kuple na XX-ach MRA maja wiec ja tez owczym pedem kupilem;)

    Okej :-).
    To już coś. Wcześniej zapinałem nakedem bez szybki, więc wiatr i hałas
    mi nie straszny do 200km/h. Plecaczek mi marudzi, że jej głowę z tyłu
    urywa i kombinują co by tu zrobić. Na baku nie zamierzam się kłaść, bo
    mam na nim tankbaga ;-).

    Tyle, że jak widzę te przepływy, które Atlobek wrzucił to chyba
    oryginalna najlepsza ;-)

    --
    Soulsick

  • 8. Data: 2009-07-14 15:19:20
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    mam ta turystyczna i przy predkosciach od 150 plecakowi glowe urywa i
    tak ;)