  • 1. Data: 2009-07-11 21:29:37
    Temat: regler w st 1300
    Od: R_4 <x...@g...com>

    a ja z takim pytaniem do szanownego bractwa. czy ktoś wie moze, gdzie
    szukac regulatora napiecia w hondzie st1300, bo wlasnie zniknely mi
    prądy w czasie jazdy i łudze się ze sie wypieła jakias kostka...
    pozdrawiam
    Robert
    www.motocykl.cc

  • 2. Data: 2009-07-13 10:24:26
    Temat: Re: regler w st 1300
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    yo!

    to - to ma alternator i cale ustrojstwo zabudowane w nim:

    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/honda-m
    otorcycle-st1300-2007/o/m15676

    szynszyll
    xtz750

  • 3. Data: 2009-07-16 21:04:29
    Od: R_4 <x...@g...com>

    On Jul 13, 11:24 am, "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
    > yo!
    >
    > to - to ma alternator i cale ustrojstwo zabudowane w nim:

> [...]

    dzieki, juz sie dokopalem...nie bylo jakos łatwo...wtryski trzeba bylo
    usunac i wode spuscic...wogole masakra. st1300- kwintensencja
    niezawodnosci...jest tak niezawodna, że aż nudna...a tu- spalony
    wirnik alternatora. właściwie bez przyczyny żadnej. porażka panowie z
    hondy. i zeby jeszcze jakoś na wierzchu to bylo, a tu calą maszynę
    trzeba było spruć. ach z ciekawostek nowy alternator u angoli 970
    funtów. plus wat. :) pojechali szeroko z ceną.
    pozdro
    Robert
    www.motocykl.cc