  • 21. Data: 2013-10-18 14:22:02
    Temat: Re: Z Wartą (nie) warto
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:18:30 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Ale chcesz to naprawiać za gotówkę z ubezpieczalni? - jeśli tak to trochę
    > kiepski pomysł :-) - jeśli ma być bezgotówkowo, podpisz upoważnienie w ASO
    > - oni sobie dadzą radę.

    Pewnie, że nie chce gotówki. Chcę bezgotówkowo poprzez ASO i tyle. Auto
    stoi na parkingu, upoważnienie podpisane i czekam.

    --
    Franc

  • 22. Data: 2013-10-18 14:24:38
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:16:02 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Aktualnie nie mam Warty, ale jak dostanę dobrą ofertę to z chęcią do niej
    > wrócę.
    > Wg. mnie mają bardzo czytelne i przejrzyste zasady co i za co się należy.
    > Dodatkowo w tej samej cenie w moim przypadku dają więcej niż np. Allianz
    > czy PZU (a w Allianz mam też inne produkty - wg agenta mam ofertę "VIP")
    Widzisz, robiłem z AC w PZU - bez najmniejszego problemu. Robiłem z
    InteRisku z AC - też poszło super.

    --
    Franc

  • 23. Data: 2013-10-18 15:13:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 18.10.2013 o 09:42 Franc <w...@w...pl> pisze:

> [...]
    > refundacji kosztów naprawy pojazdu w ASO. Podstawą wyceny jest bowiem
    > średnia stawka za roboczogodzinę autoryzowanych stacji obsługi z danego
    > województwa. W przypadku braku możliwości ustalenia średniej stawki,
    > pokrywamy maksymalnie 120 proc. stawki za roboczogodzinę stosowanej przez
    > dany warsztat w naprawach gwarancyjnych. W wycenie nie uwzględniamy też
    > ubytku wartości części (amortyzacji), co pozwala wykonać naprawę na
    > częściach oryginalnych z logo producenta auta."
    >
    > No i zonk - w OWU mówia już o częściach zamiennych.

    Inne są wyceny szkody przy naprawie gotówkowej, a inne gdy to ASO/warsztat
    dogaduje się z ubezpieczalnią.

    > Bądź tak proszę miły i podpowiedź.

    Jeśli naprawiasz bezgotówkowo (w ASO czy innym zakładzie) mają z tego
    sporą "prowizję"

    TG

  • 24. Data: 2013-10-18 15:17:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 18.10.2013 o 14:22 Franc <w...@w...pl> pisze:

    > Pewnie, że nie chce gotówki. Chcę bezgotówkowo poprzez ASO i tyle. Auto
    > stoi na parkingu, upoważnienie podpisane i czekam.

    No to masz jakieś ASO "niedogadane" z Wartą. Może warto poszukać inny
    warsztat? - dla nich takie sprawy to żyła złota...

    TG

  • 25. Data: 2013-10-18 15:33:48
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 15:13:36 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Inne są wyceny szkody przy naprawie gotówkowej, a inne gdy to ASO/warsztat
    > dogaduje się z ubezpieczalnią.
    Od razu mówiliśmy, że robimy bezgotówkow z ASO.

    > Jeśli naprawiasz bezgotówkowo (w ASO czy innym zakładzie) mają z tego
    > sporą "prowizję"
    ASO (Citroen) nie daje zatępczego na czas naprawy, chyba że AC przewiduje
    taki wariant.
    W innym przypadku będą kasować - wyjściowo 180 za dobę.

    --
    Franc

  • 26. Data: 2013-10-18 15:57:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 18.10.2013 o 15:33 Franc <w...@w...pl> pisze:

    > ASO (Citroen) nie daje zatępczego na czas naprawy, chyba że AC przewiduje
    > taki wariant.
    > W innym przypadku będą kasować - wyjściowo 180 za dobę.

    Tak jest oficjalnie. Z ASO Citroena z Al. Krakowskiej (Wawa - nie polcam
    tego ASO) dostawałem wielokrotnie zastępczy w sytuacjach gdy się "nie
    należał" - oczywiście nic nie płaciłem. Wszędzie są ludzie i da się z nimi
    dogadać.

    TG