  • 41. Data: 2024-08-10 11:48:31
    Temat: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2024 o 11:28, Adam pisze:

    > Z racji tego, że spotykam się z wieloma ludźmi z różnych rejonów Polski, to
    > co jakiś czas zdarza mi się spotkać człowieka, który nie zdaje spobie
    > sprawy z możliwości nowego sprzętu.
    > Ba, kilka dni temu służbowym samochodoem podwoził mnie człowiek z pewnej
    > instytucji. Auto stosunkowo młode, DSG, tempomat, radio multimedialne.
    > Kierowca dostał go końcem zeszłego roku. Kierowca nie wie, czy ma tempomat
    > (sic!), ledwie umie zmienić stację radiową.
    > To poniekąd można zrozumieć: nie interesują go pewne rzeczy.
    > Ale polemizować czy kłócić się będąc "zabetonowanym" w latach FSO 125p to
> [...]

    Wypisz wymaluj wyborca Konfy....

  • 42. Data: 2024-08-10 20:52:09
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.08.2024 o 22:01, Adam pisze:

    > Nie, nie korzystam z systemu samochodowego.
    > Używam słuchawki - od kilkunastu już chyba lat Voyager Legend.

    Ten osioł nie wie, że ta słuchawka posiada wbudowane 3 mikrofony i
    myśli, że sobie porozwieszałeś mikrofony w aucie. Nie wie również tego,
    że słuchawka posiada pałąk, który jest obok ust. Nie wie też tego, że
    słuchawka odczytuje z książki, kto dzwoni i podaje głosem zapis a nie
    sam numer, co prawda po angielsku...i nie trzeba patrzeć w telefon.
    Majster nie wie też tego, że słuchawka posiada DSP (Digital Sound
    Processor) który czuwa nad tym wszystkim.

    On jest Konpederastą i podnóżkiem PiS :) Z głębokiego wschodu Polski
    pisze :)

    > Drugą już,
    > bo pierwsza po kilku latach zaczęła się rozpadać na kawałki - zdegradowało
    > się tworzywo.

    Gdyby się tak szybko nie rozpadały, to mogłyby służyć dłużej. Całkiem
    parszywe wykonanie, jeśli chodzi o materiał. Guma się smuży po czasie a
    plastik kruszeje. Kupiłem w końcu podróbkę i po 5 latach ciągle "nowa".
    Polecam. Może nie jest tak zajebista jak oryginał ale przynajmniej
    trwała. Miałem też podobne Jabry, ale też się za szybko rozpadają.

    Ostatnio kupiłem coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/zestaw-sluchawkowy-do-rozm
    ow-sluchawka-do-ucha-bluetooth-5-0-bezprzewodowa-147
    14737990
    zajebisty odbiór!

    ...i coś takiego
    https://allegro.pl/oferta/zestaw-sluchawkowy-yyk525-
    bluetooth-5-0-powerbank-11679222326
    całkiem przyzwoita a powerbank wystarcza na miesiąc.

    --
    Pixel(R)??

  • 43. Data: 2024-08-21 16:58:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 22:06, Adam pisze:
    > Tak, ale wtedy nie możesz słuchać równocześnie audycji radiowej z radia
    > samochodowego oraz komunikatów nawigacji z telefonu.

    Audycji radiowej z reklamami?

    Przecież te wszystkie naziemne i tak są dostępne w necie.

    No tak gibabajty. Mi wystarcza od wielu lat 15 giga miesięcznie.

  • 44. Data: 2024-08-21 17:01:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 06:30, Cavallino pisze:
    > Tylko po co się tym chwalić i wydziwiać na nowsze programy, nie wiedząc
    > nawet jak działają?

    A ja się zastanawiam po co tkwić w latach 80 tych ;-) i odbierać
    stacje radiowe po analogu kiedy jest whoooooj technologii którą i tak
    się nosi przy sobie

    Żeby nie było...

    Uwielbiam słuchać i patrzeć na mojego Condora jak się obraca kaseta i
    mrugają diody ;-)

    Ale mówimy o słuchaniu w aucie.

  • 45. Data: 2024-08-21 17:06:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 11:48, Cavallino pisze:
    > Wypisz wymaluj wyborca Konfy....

    albo lewicy ;-)

    https://www.facebook.com/watch/?v=1473206853266506

  • 46. Data: 2024-08-21 19:30:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 20:52, Pixel(R)?? pisze:
    > Ten osioł nie wie

    że musi mieć taki bajer bo zauważył że to wszystko zrobi za niego zwykły
    smartfon (+tanie słuchawki BT) a radio może być jakiekolwiek żeby tylko
    spełniało funkcję wzmacniacza.

    Jaki on niedzisiejszy. Nie kupuje zbędnych gadżetów ;-)

    I oczywiście jest przeciw aborcji to popiera putina bo putin też jest
    przeciw aborcji ;-)

    Żałość.pl