eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmYanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznychRe: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Date: Sat, 10 Aug 2024 20:52:09 +0200
    <v8fpd7$1kv$6@news.chmurka.net> <v8ft6c$j25$1@news.chmurka.net>
    <xsp2q8joiukh$.xpnd3ckp6a76.dlg@40tude.net>
    <v8j23s$cb5$2@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v8q4qi$ha3$3@news.chmurka.net>
    <znv1e9lv4bq1$.1c732uiijsye8$.dlg@40tude.net>
    <v8vdb1$j9j$3@news.chmurka.net>
    <7cg3rst15aru$.mu3863lhegey.dlg@40tude.net>
    <v952cs$3i0$4@news.chmurka.net>
    <1vwtzhpccm6ni.7u221pbwy6mi$.dlg@40tude.net>

    W dniu 09.08.2024 o 22:01, Adam pisze:

    > Nie, nie korzystam z systemu samochodowego.
    > Używam słuchawki - od kilkunastu już chyba lat Voyager Legend.

    Ten osioł nie wie, że ta słuchawka posiada wbudowane 3 mikrofony i
    myśli, że sobie porozwieszałeś mikrofony w aucie. Nie wie również tego,
    że słuchawka posiada pałąk, który jest obok ust. Nie wie też tego, że
    słuchawka odczytuje z książki, kto dzwoni i podaje głosem zapis a nie
    sam numer, co prawda po angielsku...i nie trzeba patrzeć w telefon.
    Majster nie wie też tego, że słuchawka posiada DSP (Digital Sound
    Processor) który czuwa nad tym wszystkim.

    On jest Konpederastą i podnóżkiem PiS :) Z głębokiego wschodu Polski
    pisze :)

    > Drugą już,
    > bo pierwsza po kilku latach zaczęła się rozpadać na kawałki - zdegradowało
    > się tworzywo.

    Gdyby się tak szybko nie rozpadały, to mogłyby służyć dłużej. Całkiem
    parszywe wykonanie, jeśli chodzi o materiał. Guma się smuży po czasie a
    plastik kruszeje. Kupiłem w końcu podróbkę i po 5 latach ciągle "nowa".
    Polecam. Może nie jest tak zajebista jak oryginał ale przynajmniej
    trwała. Miałem też podobne Jabry, ale też się za szybko rozpadają.

    Ostatnio kupiłem coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/zestaw-sluchawkowy-do-rozm
    ow-sluchawka-do-ucha-bluetooth-5-0-bezprzewodowa-147
    14737990
    zajebisty odbiór!

    ...i coś takiego
    https://allegro.pl/oferta/zestaw-sluchawkowy-yyk525-
    bluetooth-5-0-powerbank-11679222326
    całkiem przyzwoita a powerbank wystarcza na miesiąc.

    --
    Pixel(R)??