  • 11. Data: 2012-02-05 21:02:25
    Temat: Re: [YT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-05 20:56, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Dużo inwektyw ciśnie się na usta pod gościa adresem...
    >
    > Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie zmienił.

    Może pijany, albo pod wpływem narkotyków.

  • 12. Data: 2012-02-05 21:03:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 20:59, v...@i...pl pisze:

    > To moze nas oswiecisz, bo ja tez jakos z hiszpanskim nie jestem "na ty"...

    Zostało już wcześniej wyjaśnione - pieszy != rowerzysta.

  • 13. Data: 2012-02-05 21:04:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie
    > zmienił.

    Może nie zauważył?

  • 14. Data: 2012-02-05 21:04:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Dobrze proszę Pana.

    I nie niszcz trawy! Ja pamiętam!

  • 15. Data: 2012-02-05 21:06:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Zostało już wcześniej wyjaśnione - pieszy != rowerzysta.

    Nie mądrz się tak, bo to zależy. Jak spadł z roweru to był już pieszym.
    Nawet prowadząc rower jest się pieszym, a co dopiero wtedy, gdy nie ma
    się z nim żadnego kontaktu organoleptycznego.

  • 16. Data: 2012-02-05 21:08:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin neoniusz

    > Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

    Był rowerzystą dopóki jechał. Jak wylądował był pieszym. Pytanie, jaki
    status miał podczas lotu?

  • 17. Data: 2012-02-05 21:08:47
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 21:04, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Może nie zauważył?

    No bez jaj. Nie zauważył, że coś z hukiem piredolneło mu w maskę i szybę
    ? (wydaje mi się, że widać popękaną lewą stronę na stopklatce)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 18. Data: 2012-02-05 21:11:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > No bez jaj. Nie zauważył, że coś z hukiem piredolneło mu w maskę i szybę
    > ?

    Skąd wiesz, w jakim był stanie psychofizycznym? Sądząc po stylu jazdy, w
    nie najlepszym...

  • 19. Data: 2012-02-05 21:13:28
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 21:11, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Skąd wiesz, w jakim był stanie psychofizycznym? Sądząc po stylu jazdy, w
    > nie najlepszym...

    Albo zdeterminowany, albo nawalony, albo na prochach - nie bardzo widzę
    inne wyjście.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 20. Data: 2012-02-05 21:18:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Feb 2012 20:08:01 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    a była brzoza? I co z helem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?