  • 51. Data: 2012-02-07 09:19:06
    Temat: Re: [YT]
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maslag" <f...@p...com> wrote in message
    news:jgp7tq$34c$1@mx1.internetia.pl...

    > To fakt - znaczy popierasz bezmyslne przeklejanie?

    Umiesz czytac? Ja zadalem pytanie, co by mu dala znajomosc jezyka w tym
    przypadku...

    > Nie brnij prosze - dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy
    > to Twój pomysl.

    Jak widac powyzej - Twoj. Mial tam wyczytac, ze to rowerzystka byla...
    Zdecyduj sie, co mi chcesz zarzucic, bo przed chwila usilowales mi udowodnic
    (co widac w cytacie), ze mi tytul wystarczy, teraz ze komentarze, a jak
    pisze, ze wystarczy obejrzec film, to probujesz mi wmowic, ze bezmyslne
    przeklejanie popieram.

    > Przynajmniej móglbys to skonfrontowac z materialem filmowym
    > i stwierdzic, ze to jakis idiota napisal.

    ROTFL! Tu pojechales po bandzie. Najlepiej jeszcze zeby pisali o wezu
    ogrodowym i Frigo pewnie, bylaby podstawa do dyskusji.

    > No, ale skoro ktos nie oglada
    > tego co linkuje, nie czyta (badz nie rozumie) tego co podlinkowal
    > to i takie efekty.

    Nie - wystarczyloby, zeby obejrzal uwaznie film, a czytac komentarzy nie
    musial. Zupelnie przeciwnie do tego, co napisales (na samej gorze)

    > No jak - dalej bedziesz kombinowal?

    To Ty kombinujesz. Zaczelo sie od tego, ze chciales sie pochwalic, jak to
    jezyki znasz, tylko troche Ci nie wyszlo, a teraz brniesz.

    --
    Axel

  • 52. Data: 2012-02-07 09:34:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 09:19, Axel pisze:
    (...)
    > To Ty kombinujesz. Zaczelo sie od tego, ze chciales sie pochwalic, jak to
    > jezyki znasz, tylko troche Ci nie wyszlo, a teraz brniesz.

    LOL - widzę, że dużo zrozumiałeś. No, ale baw się dobrze. Jednak
    pomogę, choć taki męczący jesteś - chodziło o wklejanie materiału
    ze zrozumieniem, a nie bezmyślne Ctr+C, Ctrl+V. Dla to możesz się
    tym szlauchem owinąć ze 3 razy, ale to niewiele pomoże.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 53. Data: 2012-02-07 13:40:13
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > (...)

    Twoim zwyczajem powinienem napisac, ze wyciales to co niewygodne...

    > LOL - widzę, że dużo zrozumiałeś. No, ale baw się dobrze. Jednak
    > pomogę, choć taki męczący jesteś - chodziło o wklejanie materiału
    > ze zrozumieniem, a nie bezmyślne Ctr+C, Ctrl+V.

    No i wszystko byloby dobrze, gdybys w to jezykow nie mieszal. No chyba, ze
    nie zrozumiales tego, co napisales.

    > Dla to możesz się
    > tym szlauchem owinąć ze 3 razy, ale to niewiele pomoże.

    ROTFL! Zabraklo tekstu do przyczepienia, zeby tylko odwrocic uwage od
    siebie?
    Ja nie oczekuje, ze przyznasz sie do bledu, bo to sie nie zdarza. Co
    najwyzej przestajesz sie nagle odzywac w watku.

    --
    Axel

  • 54. Data: 2012-02-07 13:56:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 13:40, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg"<f...@p...com> wrote in message

    > Twoim zwyczajem powinienem napisac, ze wyciales to co niewygodne...

    Męczysz kota by Twoje było na wierzchu - baw się dobrze.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 55. Data: 2012-02-07 22:57:17
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin KrisPolska

    > Zdecyduj się -- jestem, czy udaję?

    > Nie wiem czy zginął, widzę jakiś filmik, nawet nie wiadomo czy prawdziwy.

    wiesz ile ten filmik ma lat?

    w tych czasach pewnie jeszcze nie miales neta
    a tak serio to jakies dychacza jak nie 15 spokojnie

  • 56. Data: 2012-02-08 01:17:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

    > wiesz ile ten filmik ma lat?
    >
    > w tych czasach pewnie jeszcze nie miales neta a tak serio to jakies
    > dychacza jak nie 15 spokojnie

    I co w związku z tym?