  • 21. Data: 2012-02-05 21:24:59
    Temat: Re: [YT]
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    megrims napisał(a):
    > ...] ale jak można w mieście tak zapierdalać.

    Nie trzeba zapierdalać by zabić.
    http://www.youtube.com/watch?v=2JrBqo6pOxY&feature=r
    elated
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2012-02-05 21:39:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Sunday, February 5, 2012, 8:37:10 PM, you wrote:

    > Tobie też? Czyżby ten film został nagrany chwilę przed tym jak megrims w
    > prawy zakręt wszedł i na dalekim wyjściu wyhaczył niezdcydowanego?

    Jakieś takie podobne...

    Ale naprawdę coś nie gra - za długo rowerzysta leci i niekompletny
    spada. Rower też.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2012-02-05 21:40:34
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 45 w <news:jgmoju$tj5$1@news.vectranet.pl>:

    > Nie trzeba zapierdalać by zabić.
    > http://www.youtube.com/watch?v=2JrBqo6pOxY&feature=r
    elated

    W PL całkiem niedawno pedalarze /wymusili/ przepisy, które do podobnych
    efektów wcześniej lub później doprowadzą -- tyle, że prawo będzie po stronie
    prawej...

    --
    Tomasz Nycz

  • 24. Data: 2012-02-05 21:45:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 21:40, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > efektów wcześniej lub później doprowadzą -- tyle, że prawo będzie po stronie

    Bez urazy - w EU (zresztą w konwencji wiedeńskiej jest to chyba od 50
    lat) takie przepisy są naturalne. Skoro ratyfikowaliśmy konwencję lat
    temu ileś tam, to najwyższy czas, by lokalny PoRD do tego dostosować.

  • 25. Data: 2012-02-05 22:00:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Bez urazy - w EU (zresztą w konwencji wiedeńskiej jest to chyba od 50
    > lat) takie przepisy są naturalne.

    Zacytuj.

    > Skoro ratyfikowaliśmy konwencję lat
    > temu ileś tam, to najwyższy czas, by lokalny PoRD do tego dostosować.

    Bzdura.

  • 26. Data: 2012-02-05 22:04:43
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

> [...]
    > efektów wcześniej lub później doprowadzą -- tyle, że prawo będzie po stronie

    W nowelizacji PORD nie ma żadnego nowego przepisu, który by "pozwalał"
    na stworzenie sytuacji jak z linka z ciężarówką.

    Seco

  • 27. Data: 2012-02-05 22:06:55
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jgmpqf$19a$1@mx1.internetia.pl>:

    > Bez urazy - w EU (zresztą w konwencji wiedeńskiej jest to chyba od 50
    > lat) takie przepisy są naturalne. Skoro ratyfikowaliśmy konwencję lat
    > temu ileś tam, to najwyższy czas, by lokalny PoRD do tego dostosować.

    Pozwolisz, że zacytuję:
    "Wyprzedzanie się z prawej strony jest niebezpieczne i masz tego
    piękny przykład."

    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2012-02-05 22:23:10
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-05 22:06, 'Tom N' pisze:

    > Pozwolisz, że zacytuję:
    > "Wyprzedzanie się z prawej strony jest niebezpieczne i masz tego
    > piękny przykład."

    Patrzę na film, i wychodzi mi że: rowerzysta jechał prosto przy prawej
    krawędzi jezdni. Ciężarówka dogoniła go, zwolniła, po czym skręciła w
    prawo zgarniając rowerzystę z jedni.

    Ewentualnie biorąc pod uwagę Twoje zdanie, że rowerzysta wyprzedzał
    ciężarówkę z prawej strony trzeba założyć, ze robił to na skrzyżowaniu.
    A wyprzedzanie na skrzyżowaniu nadal jest zabronione.

    Ale to jest gdybanie, brakuje obrazu kilkudziesięciu metrów
    poprzedzających zdarzenie.

    Seco

  • 29. Data: 2012-02-05 22:36:22
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bartosz 'Seco' Suchecki w <news:jgmqtc$6ke$1@inews.gazeta.pl>:

    > W nowelizacji PORD nie ma żadnego nowego przepisu, który by "pozwalał"
    > na stworzenie sytuacji jak z linka z ciężarówką.

    Jak zwykle -- napisałem o *efektach*, a tu nożyczki sie odzywają i piszą o
    *stworzeniu*

    "Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu
    na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej
    części drogi, którą zamierza opuścić."

    To, że Ty jesteś świadomy swoich praw i "obowiązków" nie znaczy, że Twój
    kolega też -- niedawno dwóch specjalistów mnie po krawężniku i "trawniku"
    wyprzedzało z prawej, bo na jezdni miejsca nie było

    --
    Tomasz Nycz

  • 30. Data: 2012-02-05 22:43:57
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bartosz 'Seco' Suchecki w <news:jgmrvu$a6u$1@inews.gazeta.pl>:

    > Patrzę na film, i wychodzi mi że: rowerzysta jechał prosto przy prawej
    > krawędzi jezdni. Ciężarówka dogoniła go, zwolniła, po czym skręciła w
    > prawo zgarniając rowerzystę z jedni.

    [...]

    > Ale to jest gdybanie, brakuje obrazu kilkudziesięciu metrów
    > poprzedzających zdarzenie.

    :P

    Pomijam fakt, że nie o filmie pisałem

    --