-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news1.google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwi
nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12
.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-f
or-mail
From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Xsara Picasso
Date: Thu, 21 Jan 2010 14:32:25 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 23
Message-ID: <hj9lm8$cqr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <1...@4...net> <hj6otn$jdr$1@news.onet.pl>
<1ghusephzljft$.12a11rjiwe74o$.dlg@40tude.net>
<hj922n$jtr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<d...@l...googlegroups.com>
<1dcfvqcbaafy4$.dlg@lepper.institute.com> <hj9his$ql7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aasx179.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264081416 13147 83.5.235.179 (21 Jan 2010
13:43:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 13:43:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248968
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
news:hj9his$ql7$1@news.onet.pl...
>> Ale jest dowód, że ta koncepcja była w miarę spójna i miała sens -
>> przypatrz się na Multiplę po liftingu, tą ze zlikwidowanym "gzymsem".
>> Wygląda jeszcze gorzej.
>
> Na zewnątrz nie. W środku - owszem. Materiały z odzysku i generalnie
> tragedia. Plastiki z farfoclami po procesie technologicznym....
Mnie się zawsze design bardzo podobał. Wrażliwy jest na kolor. Ciemna
wygląda źle natomiast jasny metalik na aluminiowych felgach wygląda dobrze.
Płyta podłogowa i "piętrowa" konstrukcja też były nowoczesne jak na 1999
rok. Do tego dzięki szerokiemu rozstawowi kół świetnie się prowadzi w
zakrętach a drążek skrzyni biegów jest tuż obok kierownicy. Niestety auto
było zbyt radykalne i klienci jej nie docenili. Za 10 lat będzie wymieniana
jednym tchem z NSU Ro80, Citroenem DS.
Auto było wystawiane w Muzem Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku
http://www.moma.org/interactives/exhibitions/1999/di
fferentroads/cars/fiat_multipla.html
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.10 14:40 Przemek V
- 21.01.10 14:49 Waldek Godel
- 22.01.10 07:44 nexus6
- 22.01.10 10:18 kaszpir
- 22.01.10 10:22 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=