  • 1. Data: 2014-11-08 12:22:49
    Temat: Wzmacniacz audio do głośnika i panelu operatorskiego
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Korzystam z paneli operatorskich, które mają wyjście audio. Są do kupienia
    głośniki wodoodporne (np. w TME), które mógłbym instalować w ścianach szaf z
    moim układem sterowania. (Tylko jeden głośnik byłby podłączony do jednego
    HMI). Jednak potrzebny jest jeszcze jakiś wzmacniacz audio, a tu nic w sumie
    nie znalazłem. Wzmacniacz może być mono, najlepiej do montowania na szynie
    DIN (choć niekoniecznie). Byłbym wdzięczny za wskazanie jakiegoś wzmacniacza
    do moich zastosowań, jeśli ktoś coś takiego wdział/używał. Dziękuję.

    Robbo

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-11-08 13:58:19
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    PS. Zasilanie wewnątrz szafy to 24VDC.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-11-09 15:39:57
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-08 o 13:58, Robbo pisze:
    > PS. Zasilanie wewnątrz szafy to 24VDC.

    Z 24V może być trudniej wziąć gotowca, trzeba przetwornicę.
    To jest fajne http://serwis.avt.pl/manuals/AVT5416.pdf

  • 4. Data: 2014-11-10 00:53:27
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Zależy mi, aby to był w miarę możliwości gotowiec. I tam mam kupę pracy,
    więc chciałbym uniknąć nawet takich z pozoru prostych czynności, jak
    wkładanie układu w obudowę.

    Na razie wymyśliłem coś takiego.
    Wziąłbym to urządzenie:
    http://www.kemo-electronic.de/pl/Swiat%C5%82o-i-d%C5
    %BAwi%C4%99k/Amplifier-Splitter/M032S-Universal-Ampl
    ifier-12-W-Plug-Play.php

    i do tego bym wsadził przetwornicę z 24V na 12V
    http://www.jsel.pl/PL,33,45,dc1__stepdown_1amp__14pl
    n.html

    Będzie trochę dłubaniny z wkładaniem przetwornicy, ale na razie nic lepszego
    nie wymyśliłem.

    R.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-11-10 06:56:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-08 o 12:22, Robbo pisze:
> [...]
    > Byłbym wdzięczny za wskazanie jakiegoś wzmacniacza do moich
    > zastosowań, jeśli ktoś coś takiego wdział/używał. Dziękuję.

    http://www.maintronic.de/en/products/pro-audio/av30-
    amplifier-reg.html
    http://www.automatedhome.co.uk/new-products/abitana-
    miniature-din-rail-audio-amplifier-for-smart-home-in
    stalls.html
    http://www.youzhuan.net/en/product_view.asp?id=765

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-11-10 10:00:06
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 08.11.2014 o 12:22, Robbo pisze:
> [...]
    > wdzięczny za wskazanie jakiegoś wzmacniacza do moich zastosowań, jeśli
    > ktoś coś takiego wdział/używał. Dziękuję.

    Mam taki wzmacniacz, który zaprojektowałem do swoich wyrobów.
    Bez obudowy, montaż poprzez przykręcenie do płyty (tylna strona płytki
    na masie), poprzez uchwyt można byłoby też do szyny. Złącza do szybkiego
    podłączenia.
    Stereo, moc. max. 5W/kanał. Głośniki od 4Ohm, niestety zasilanie 9-18V.

    Wzmacniacze pracują już wiele lat u klientów. Jakość audio bardzo dobra,
    jeden z nich napędza mi kolumny w biurze.

    Mogę odsprzedać to, co produkuję. Możemy porozmawiać o wersji 24V.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał