  • 1. Data: 2014-11-08 18:07:53
    Temat: Odfiltrowanie USB
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Czy jest jakaś szansa odfiltrowania napięcia USB z PC tak aby podłączone
    do USB głośniki nie "ćwierkały" w rytm tego co się dzieje na ekranie?

    W celu minimalizacji ilości kabli stosuje głośniczki USB, próbowałem 3
    rózne typy i wszystkie to samo, jak podłącze je z zewnętrznego zasilacza
    USB to jest cisza i szumów nie ma.

  • 2. Data: 2014-11-08 19:54:00
    Temat: Re: Odfiltrowanie USB
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-08 18:07, fifak pisze:
> [...]
    >
    > W celu minimalizacji ilości kabli stosuje głośniczki USB, próbowałem 3
    > rózne typy i wszystkie to samo, jak podłącze je z zewnętrznego zasilacza

    A nie masz przypadkiem kabla od myszy oplątanego dookoła kabla
    głośnikowego? Jak tak miałem z myszą PS/2 i głośnikami analogowymi. Po
    odplątaniu kabli znikło od razu.

  • 3. Data: 2014-11-09 07:26:43
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > A nie masz przypadkiem kabla od myszy oplątanego dookoła kabla
    > głośnikowego? Jak tak miałem z myszą PS/2 i głośnikami analogowymi. Po
    > odplątaniu kabli znikło od razu.

    myszke mam bezprzewodową, nawet jak podepne głosniki do zasilania USB
    bez podłączania zielonej wtyczki do PC to głośniki "szeleszcza", nawet
    odlutowałem bezpośrednio w głośnikach wejście sygnałowe licząc na to że
    beznadziejny przewód nieekranowany cos zbiera ale nie pomogło

    na pewno idzie po zasilaniu, najgorzej jest w grach

    jak podłączam głosniki do zasilacza od komórki to CISZA

    chyba będę musiał kupić głośniki z własnym zasilaniem :(

  • 4. Data: 2014-11-09 18:03:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fifak pisze tak:

    > Czy jest jakaś szansa odfiltrowania napięcia USB z PC tak aby
    > podłączone do USB głośniki nie "ćwierkały" w rytm tego co się
    > dzieje na ekranie?

    tak, trzeba dać filtry np takie wydłubane z radia samochodowego i punkt
    przyłączenia potencjometru do masy jest ważny. Odlutowujesz, podłączasz
    kabelek i dotykając rózne miejsca masy szukasz najcichszego.

    > W celu minimalizacji ilości kabli stosuje głośniczki USB,
    > próbowałem 3 rózne typy i wszystkie to samo, jak podłącze je z
    > zewnętrznego zasilacza USB to jest cisza i szumów nie ma.

    nie możesz używać z zasilaczem? musi być z usb?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 5. Data: 2014-11-09 19:59:01
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > nie możesz używać z zasilaczem? musi być z usb?

    chciałbym tego uniknąć ze względu na ilość kabli oraz na wyłączanie
    kompa które jednocześnie odcina zasilanie od głośników a tak trzeba by
    wyłączać ręcznie

  • 6. Data: 2014-11-09 20:03:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Sunday, November 9, 2014, 7:59:01 PM, you wrote:

    > chciałbym tego uniknąć ze względu na ilość kabli oraz na wyłączanie
    > kompa które jednocześnie odcina zasilanie od głośników a tak trzeba by
    > wyłączać ręcznie

    Po co wyłączać? Nawet, gdyby na luzie pobierało 1W, to miesięcznie
    będzie Cię to kosztowało 45 groszy może. Nie ulegaj ekofaszystowskiej
    propagandzie - współczesne zasilacze pobierają bardzo mało mocy na
    biegu jałowym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-11-10 00:11:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Nov 2014 20:03:31 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
> [...]
    ekofaszystowskiej
    > propagandzie - współczesne zasilacze pobierają bardzo mało mocy na

    Nie wiem czy pamiętasz była taka reklama jakiegoś koncernu
    energetycznego, w niej pokazywano różne pozostawione oborniki w
    gniazdku m.in. ładowarkę bez telefonu (jałowo). Lektor w reklamie to
    skomentował: "o pozostawiona ładowarka - stracone 5 zł miesięcznie.".

    A w ogóle reklama sprzedawcy prądu który sugeruje oszczędzać to jakiś
    absurd, niezły dział meetingu mają....

    --
    Marek

  • 8. Data: 2014-11-10 00:40:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Monday, November 10, 2014, 12:11:17 AM, you wrote:

> [...]
    > gniazdku m.in. ładowarkę bez telefonu (jałowo). Lektor w reklamie to
    > skomentował: "o pozostawiona ładowarka - stracone 5 zł miesięcznie.".

    5PLN to 8kWh - ładowarka musiałaby na jałowo pobierać 11W. Nawet
    najstarsze, transformatorowe do Nokii 5110 i starszych, tyle nie
    pobierały.

    > A w ogóle reklama sprzedawcy prądu który sugeruje oszczędzać to jakiś
    > absurd, niezły dział meetingu mają....

    Kretyńskie przepisy, zmuszające dostawców energii do promowania
    ,,oszczędności". Telewizory w stand-by pobierają mniej niż 1W - nie
    wiem, która norma weszła ale wiem, że miało być najpierw ograniczenie
    do 0.5W a potem do 0.25W - to jest odpowiednio 40, 20 i 10 groszy
    miesięcznie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-11-10 07:41:03
    Od: fifak <f...@o...pl>

> [...]
    > będzie Cię to kosztowało 45 groszy może. Nie ulegaj ekofaszystowskiej
    > propagandzie - współczesne zasilacze pobierają bardzo mało mocy na

    energię mam w nosie bo mam za darmo, ale jak coś się schrzani w chińskim
    badziewiu to mi się mieszkanie spali

  • 10. Data: 2014-11-10 09:57:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Monday, November 10, 2014, 7:41:03 AM, you wrote:

    > energię mam w nosie bo mam za darmo, ale jak coś się schrzani w chińskim
    > badziewiu to mi się mieszkanie spali

    Użyj listwy zasilającej z wyłącznikiem.

    --
    Best regards,