    From: marcin <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wypożyczalnie samochodów - jak to działa w praktyce?
    Date: Fri, 15 Oct 2010 22:06:01 +0200

    Nigdy nie korzystałem z takich wypożyczalni, stąd mam kilka praktycznych
    pytań:
    Niektore wypozyczalnie wymagaja by pokwitowac dobry stan techniczny
    samochodu, ale tego nie mozna stwierdzic ot tak, więc co w przypadku gdy
    się okaże ze jednak tak nie było, np:
    Kto ponosi koszty w przypadku gdy samochód (nie z winy wynajmującego)
    ulegnie w trasie awarii uniemożliwiającej jazdę (wymagającej holowania, lub
    odwiedzenia warsztatu) czy ubezpieczenie to obejmuje?
    Na co zwrócić uwagę przy wypożyczaniu auta? może jakieś doświadczenia
    wypożyczających