  • Data: 2010-10-17 13:31:45
    Temat: Re: Wypożyczalnie samochodów - jak to działa w praktyce?
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > iÄ&#65533;.
    >
    > No to w miarÄ&#65533; sensownie, bo po sezonie i na dĹ&#65533;uĹźszy czas.
    > Na poczÄ&#65533;tku sierpnia w Chersonissos skasowali mnie na 45 euro
    > za jednodniowe wypoĹźyczenie Matiza z opcjÄ&#65533; 'full insurance'.
    No to przez plot bylismy, bo ja w Stalidzie, mozna bylo na PMSowe piwo sie
    umowic ;-).
    W hotelowych Hertzu auto typu p308 na 2 dni za 99EUR w weekend, cos 130Eur w
    tygodniu. Dodatkowo 7eur/doba za full wypas, ale trzeba bylo sie upomniec, bo
    zapominali. Dla porownania Avis (tez w hotelu) 86Eur/doba za takie samo auto
    (ale same samochody wygladaly bardziej zadbane). W cenie poddupek dla dziecka
    (bez doplaty - w komercyjnym wypozyczeniu za takie rzeczy sie placi).
    Jeszcze dla porownania inne ceny - w wypozyczalni "za rogiem", reno scenic po
    negocjacjach 40Eur/doba, przy wynajeciu na 3 dni, ale z bardzo ograniczonym
    ubezpieczeniem i bez mozliwosci wykupienia pelnego (! ciekawe czy to legalne
    ;-). Auto w stanie oplakanym wizualnie i technicznie. ale ludzie brali i jakos
    jezdzili.

    To niby troche dygresja do tematu, ale pytajacy nie sprecyzowal sie gdzie chce
    auto wypozyczyc i na jak dlugo. A to troche ustawia podejscie. Na jeden dzien
    dla fanu, to mozna pozyczyc cokolwiek, nawet z dziwnego miejsca najwyzej
    zamiast fanu bedzie przygoda ;-). Pod konkretne plany, a juz w szczegolnosci
    na dluzej, lub na dalsze trasy - tylko normalna, pewna wypozyczalnia, mimo ze
    drozej.

    A tak jeszcze z plusow wypozyczania - pozwala 'potestowac' rozne auta, do
    ktorych na codzien nie ma sie dostepu, i wyrobic wlasna opinie, np pod katem
    przyszego zakupu. albo chociaz pod katem madrzenia sie na pms'ie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bruno, Bydg