  • Data: 2012-03-16 08:29:25
    Temat: Wypłata odszkodowania w kwocie netto
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, prowadziłem działalność gospodarczą teraz jest ona zawieszona ale
    samochód figuruje w środkach trwałych tej działalności.

    Ubezpieczyciel sprawcy powiedział, że wypłaci odszkodowanie w kwocie
    netto. Ale faktycznie działalność jest zawieszona. Wprawdzie mam
    możliwość zwrotu VATu ale potrwa to 180 dni. A kwota dla mnie dość
    spora. Czy ktoś zna jakiś paragraf albo coś podpowie jak zmusić
    ubezpieczyciela do wypłaty kwoty brutto?

    Ariusz