  • 81. Data: 2009-09-10 07:23:43
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    gildor wrote:

    > ja nie potrafię!? ja nie potrafię?!
    >
    > no, nie potrafię. chyba że w modelu w skali 1:1000*
    >
    > *uwaga, dla tych co z tym samolotem rozwijają. przykład taki, tak?
    > przykład. dowolny, luźny, przed poranną kawą.

    Nie pisz nic o kawie bo jeszcze Mikiego sciagniesz na prm
    I co wtedy?

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 82. Data: 2009-09-10 07:30:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > po swoim trawniku to sobie lataj i z golym wackiem, bylebys mial wysoki
    > plot i ludzi nie traszyl :)

    przykro mi, ale to też jest niezgodne z prawem. jeśli policja dostanie
    zgłoszenie, że nago spacerujesz po wlasnym trawniku, a to urąga godności
    sąsiada, to jesteś w czarnej dupie, a nie w wolnosci na swoim.

    > ja tam nikomu nie zabraniam jezdzic r1 na waleta, chce tylko aby w
    > swojej bestrosce, brawurze, czy wolnosci poszedl do konca i rowniez
    > zaplacil w pelni za swoje ewentualne leczenie, chodzi mi o ponoszenie
    > konsekwencji swoiczch czynow, rozumiesz czy nadal nie do konca?

    rozumiem co piszesz, ale nie zgadzam się z tym zupełnie, bo on płaci za
    swoje, a mi to wisi zupełnie. jego sprawa i koniec tematu.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 83. Data: 2009-09-10 07:34:27
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > na dziś? chyba sustuki znowu. w poniedziałek powinienem zmienić opisik.
    > bądź cierpliwy :)
    >
    > --
    > gildor
    > ...już za chwileczkę, już za momencik...
    Ejno, to ja za Twoja namowa zmieniam Suzuki na Kawasakim a Ty z Kawasaki na
    Suzuki?
    A ja myslalem, ze jednak zmienisz na nowsza 9 :(

    ;)

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

    PS.
    Czy norma jest, ze podczas uruchamiania silnika z rozrusznika dobiega
    "terkot" ? i czy norma jest, ze jedynka wchodzi z trzaskiem?
    Pytam bo w suzuki tak nie bylo a nie wiem czy juz mam sie zaczynac niepokoic
    :)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    blue9'99

  • 84. Data: 2009-09-10 07:52:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > przykro mi, ale to też jest niezgodne z prawem. jeśli policja dostanie
    > zgłoszenie, że nago spacerujesz po wlasnym trawniku, a to urąga godności
    > sąsiada, to jesteś w czarnej dupie, a nie w wolnosci na swoim.

    dlatego pisalem o wysokim plocie, jak go bedziesz mial to wtedy sasiad nie
    zobaczy i nikomu nie bedziesz uragal ;)

    > bo on płaci za swoje

    i tu sie wlasnie nie zgadzamy, bo on placi za przypadki losowe, a rozwalenie
    lba podczas jazdy bez kasku, czy pozdzieranie skory przy slizgu, jak sie
    jechalo bez kombinezonu, to dzialanie z premedytacja" chcial to ma, tego
    ubezpieczenie nie obejmuje, tak jak ubezpieczenia na zycie nie obejmuja
    samobojstwa

  • 85. Data: 2009-09-10 07:53:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ejno, to ja za Twoja namowa zmieniam Suzuki na Kawasakim a Ty z Kawasaki na
    > Suzuki?

    nie jestem sentymentalny.

    > A ja myslalem, ze jednak zmienisz na nowsza 9 :(

    była taka opcja, tym bardziej że Fat sprzedaje swoją. ale chce coś
    innego zobaczyć.

    > PS.
    > Czy norma jest, ze podczas uruchamiania silnika z rozrusznika dobiega
    > "terkot" ? i czy norma jest, ze jedynka wchodzi z trzaskiem?

    terkot? nie było u mnie zadnego terkotu. a jedynka z trzaskiem mi
    wchodziła na ciepłym i było to normalne. na zimnym zwykle po cichutku :)

    > Pytam bo w suzuki tak nie bylo a nie wiem czy juz mam sie zaczynac niepokoic
    > :)

    w suzuki jedynka nie chodzila Ci z trzaskiem? mi w B6 tez wlazila tak
    jakos mocno. choc nie szarpalo az tak calym motocyklem jak w 9.
    dlatego kolejna typową wadą 9 jest właśnie skrzynia. i raczej mowa o jej
    delikatnosci, wiec obsluguj ja z miłością :)

  • 86. Data: 2009-09-10 07:59:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dlatego pisalem o wysokim plocie, jak go bedziesz mial to wtedy sasiad
    > nie zobaczy i nikomu nie bedziesz uragal ;)

    przed sąsiadem i za murem się nie schowasz.

> [...]
    > slizgu, jak sie jechalo bez kombinezonu, to dzialanie z premedytacja"
    > chcial to ma, tego ubezpieczenie nie obejmuje, tak jak ubezpieczenia na

    przestań już. zostań przy swoim ale nie wdawaj się już w dyskusje o tym.
    nie bądź sąsiad. masz swoje zdanie ale wole jak je sobie zachowasz.

  • 87. Data: 2009-09-10 08:56:03
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > była taka opcja, tym bardziej że Fat sprzedaje swoją. ale chce coś innego
    > zobaczyć.
    Szkoda, ze nie wiedzialem bo moze wlasnie bym kupil. Zawsze to pewniejsze
    zrodlo, budzet bym jakos naciagnal.

    > terkot? nie było u mnie zadnego terkotu. a jedynka z trzaskiem mi
    > wchodziła na ciepłym i było to normalne. na zimnym zwykle po cichutku :)
    Hmmm, pewnie konczy sie rozrusznik.

> [...]
    > dlatego kolejna typową wadą 9 jest właśnie skrzynia. i raczej mowa o jej
    > delikatnosci, wiec obsluguj ja z miłością :)
    No tu nie jest tragicznie. Biegi wchodza lzej niz w imbryku, ale moze jest
    to spowodowane ogolnym zmeczeniem gsxfa.

    pozdr

    --
    Bartek
    szukam zx9

  • 88. Data: 2009-09-10 09:12:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda, ze nie wiedzialem bo moze wlasnie bym kupil. Zawsze to pewniejsze
    > zrodlo, budzet bym jakos naciagnal.

    musiałbyś sporo naciągnąć, bo on mało nie chce :)
    http://motoallegro.pl/item735860240_kawasaki_zx_9r_z
    x9r_2002_swietny_stan.html

  • 89. Data: 2009-09-10 09:17:04
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > musiałbyś sporo naciągnąć, bo on mało nie chce :)
    > http://motoallegro.pl/item735860240_kawasaki_zx_9r_z
    x9r_2002_swietny_stan.html

    A no dalbym rade namowic zone :)
    Szkoda tylko, ze zielona a nie niebieska.
    Zreszta w cenie rocznikow.

    --
    Bartek
    blue9'99

  • 90. Data: 2009-09-10 09:20:01
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > pewnie, pytanie tylko czy dlatego ze nie upilnowal, czy nie nauczyl
    Nie nauczyl, caly czas pilnujesz swoje?

    > tak wyszlo ;)
    No to juz zupelnie Cie nie rozumiem, dziecko swoj rozum ma i tak zrobi co
    chce. Mozesz mowic i tlumaczyc ale jak mu cos do glowy trafi to koniec.

    pozdr
    --
    Bartek
    Blue9'99