-
11. Data: 2013-03-16 09:35:33
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: sas <n...@e...com>
W dniu 16.03.2013 o 08:59 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:
>
> Użytkownik "sas" <n...@e...com>
>
>>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
>>> którym napisali między innymi:
>>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
>>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
>>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
>>> :)
>>
>> Dlatego odbierając sprzęt po naprawie zawsze trzeba wypytać się co
>> zrobili a następnie sprawdzić czy to zostało wpisane do karty.
>> Napisz jak się skończyło.
>>
>> Leszek
>>
>
> Napisałem do HTC poprzez ichniejszą stronę (bez powoływania się na Art.
> 581. § 1) - odpisali mi, że na wykonaną usługę / wymienione części
> udzielają 90 dniowej gwarancji. Odpisałem, że dla wymienionej części
> gwarancja powinna biec na nowo, powołując się na "Art. 581. § 1" i jak na
> razie ze strony HTC cisza w tym temacie. Poczekam do poniedziałku.
> Co dalej można zrobić, jeżeli wciąż będą milczeli?
> --
> Wysłać im to. Ale sprawdź czy tamta naprawa nie była z ustawy
> konsumenckiej.
wysłałem. poprzednia naprawa, to była naprawa gwarancyjna.
odpisali, że gwarancja po naprawie wynosi 90 dni i już, a dodatkowo wprost
mi napisali, że jeśli się z tym nie zgadzam, to mogę się skontaktować z
rzecznikiem praw konsumenta.
[sas]
-
12. Data: 2013-03-16 09:42:52
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: sas <n...@e...com>
W dniu 16.03.2013 o 09:08 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> W dniu 2013-03-14 22:03, sas pisze:
>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
>> którym napisali między innymi:
>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
>> :)
>
> Kupiłeś telefon jako konsument, czy jako firma?
>
kupiłem telefon na DG. nie pomyślałem o tym wcześniej, tj. że to może mieć
znaczenie, ale to pewnie zamyka temat?
[sas]
-
13. Data: 2013-03-16 10:37:01
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2013-03-16 09:42, sas pisze:
> W dniu 16.03.2013 o 09:08 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
>
>> W dniu 2013-03-14 22:03, sas pisze:
>>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
>>> którym napisali między innymi:
>>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
>>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
>>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich
>>> praw :)
>>
>> Kupiłeś telefon jako konsument, czy jako firma?
>>
>
> kupiłem telefon na DG. nie pomyślałem o tym wcześniej, tj. że to może
> mieć znaczenie, ale to pewnie zamyka temat?
Gdybyś kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie obowiązywałyby.
--
Liwiusz
-
14. Data: 2013-03-16 10:37:40
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2013-03-16 09:35, sas pisze:
> wysłałem. poprzednia naprawa, to była naprawa gwarancyjna.
> odpisali, że gwarancja po naprawie wynosi 90 dni i już, a dodatkowo
> wprost mi napisali, że jeśli się z tym nie zgadzam, to mogę się
> skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta.
Nie jesteś konsumentem, więc rzecznik nic nie pomoże. Musisz poprosić
swojego prawnika o pomoc w napisaniu odpowiedniego wezwania i pozwu.
--
Liwiusz
-
15. Data: 2013-03-16 10:54:48
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 16 Mar 2013 10:37:01 +0100, Liwiusz napisał(a):
>> kupiłem telefon na DG. nie pomyślałem o tym wcześniej, tj. że to może
>> mieć znaczenie, ale to pewnie zamyka temat?
>
> Gdybyś kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie obowiązywałyby.
A z kolei zapisy KC nie sa (z wyjatkami) "domyslne" ?
Tzn - obowiazuja, jesli strony nie umowily sie inaczej.
Czyli jesli w karcie gwarancyjnej (lub umowie lub w ofercie) sa inne
zapisy, ze 3 miesiace na wymieniona czesc, to 3 miesiace ?
J.
-
16. Data: 2013-03-17 23:13:10
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: "Edi" <c e r b e r o n WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ki1eg3$fv$1@news.task.gda.pl...
>W dniu 2013-03-16 09:42, sas pisze:
>> W dniu 16.03.2013 o 09:08 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
>>
>>> W dniu 2013-03-14 22:03, sas pisze:
>>>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
>>>> którym napisali między innymi:
>>>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
>>>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
>>>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich
>>>> praw :)
>>>
>>> Kupiłeś telefon jako konsument, czy jako firma?
>>>
>>
>> kupiłem telefon na DG. nie pomyślałem o tym wcześniej, tj. że to może
>> mieć znaczenie, ale to pewnie zamyka temat?
>
> Gdybyś kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie
> obowiązywałyby.
prosze o podpowiedz, gdzie znalezc przepis ktory o tym mowi (tj. > Gdybyś
kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie obowiązywałyby.)
Edi
-
17. Data: 2013-03-17 23:38:06
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2013-03-17 23:13, Edi pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:ki1eg3$fv$1@news.task.gda.pl...
>> W dniu 2013-03-16 09:42, sas pisze:
>>> W dniu 16.03.2013 o 09:08 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
>>>
>>>> W dniu 2013-03-14 22:03, sas pisze:
>>>>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
>>>>> którym napisali między innymi:
>>>>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
>>>>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
>>>>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich
>>>>> praw :)
>>>>
>>>> Kupiłeś telefon jako konsument, czy jako firma?
>>>>
>>>
>>> kupiłem telefon na DG. nie pomyślałem o tym wcześniej, tj. że to może
>>> mieć znaczenie, ale to pewnie zamyka temat?
>>
>> Gdybyś kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie
>> obowiązywałyby.
>
> prosze o podpowiedz, gdzie znalezc przepis ktory o tym mowi (tj. > Gdybyś
> kupował jako konsument, to zapisy kc. o gwarancji nie obowiązywałyby.)
art. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002
--
Liwiusz
-
18. Data: 2013-03-19 09:50:14
Temat: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Liwiusz nabazgrał(a):
> W dniu 2013-03-16 09:35, sas pisze:
>> wysłałem. poprzednia naprawa, to była naprawa gwarancyjna.
>> odpisali, że gwarancja po naprawie wynosi 90 dni i już, a dodatkowo
>> wprost mi napisali, że jeśli się z tym nie zgadzam, to mogę się
>> skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta.
> Nie jesteś konsumentem, więc rzecznik nic nie pomoże. Musisz poprosić
> swojego prawnika o pomoc w napisaniu odpowiedniego wezwania i pozwu.
I tak przegra więc szkoda czasu ...
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.