eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancjiRe: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.astraweb.com!border3.a.newsrouter.astr
    aweb.com!multikabel.net!newsfeed10.multikabel.net!feeder1.cambriumusenet.nl!fee
    d.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po
    gwarancji
    References: <op.wtx2nglkcgeagj@ter> <kht87v$bj7$1@news.vectranet.pl>
    <op.wtyffmy5cgeagj@ter> <khtg4a$drh$1@news.vectranet.pl>
    <op.wtzus3ijcgeagj@ter> <ki1992$31m$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Sat, 16 Mar 2013 09:35:33 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: sas <n...@e...com>
    Message-ID: <op.wt055jhzcgeagj@ter>
    User-Agent: Opera Mail/12.14 (Win32)
    Lines: 51
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-37-209-143-65.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1363422930 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 37.209.143.65:4639
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043381
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.03.2013 o 08:59 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:

    >
    > Użytkownik "sas" <n...@e...com>
    >
    >>> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
    >>> którym napisali między innymi:
    >>> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
    >>> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
    >>> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
    >>> :)
    >>
    >> Dlatego odbierając sprzęt po naprawie zawsze trzeba wypytać się co
    >> zrobili a następnie sprawdzić czy to zostało wpisane do karty.
    >> Napisz jak się skończyło.
    >>
    >> Leszek
    >>
    >
    > Napisałem do HTC poprzez ichniejszą stronę (bez powoływania się na Art.
    > 581. § 1) - odpisali mi, że na wykonaną usługę / wymienione części
    > udzielają 90 dniowej gwarancji. Odpisałem, że dla wymienionej części
    > gwarancja powinna biec na nowo, powołując się na "Art. 581. § 1" i jak na
    > razie ze strony HTC cisza w tym temacie. Poczekam do poniedziałku.
    > Co dalej można zrobić, jeżeli wciąż będą milczeli?
    > --
    > Wysłać im to. Ale sprawdź czy tamta naprawa nie była z ustawy
    > konsumenckiej.

    wysłałem. poprzednia naprawa, to była naprawa gwarancyjna.
    odpisali, że gwarancja po naprawie wynosi 90 dni i już, a dodatkowo wprost
    mi napisali, że jeśli się z tym nie zgadzam, to mogę się skontaktować z
    rzecznikiem praw konsumenta.

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: