  • 11. Data: 2024-10-23 00:05:07
    Temat: Re: Wymarzony świat ev hejterów
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.10.2024 o 15:55, Cavallino pisze:

    > Tia, akurat.
    > Nie sądzę żeby któryś z Was w swoim hejcie ograniczał się tylko do tej
    > reszty.

    Skoro lubisz marnować swoje życie na tankowaniu elektryka to sobie
    marnuj + szukanie i kombinacje. Mnie już wkurwia sytuacja, gdzie tankuję
    LPG 30l przez 5 minut a najgorsze to, że wystarcza na 450km. Mam inne
    auta, gdzie zasięg na pełnym zbiorniku to 1000 km. Jak sobie policzyłem,
    to za mojego życia zmarnowałbym ROK na tankowaniu elektryka w porównaniu
    do spalinowych. Lubię LPG bo taniej niż elektryk ale wkurwia mnie mały
    zbiornik.

    Już widzę jak jesteś staruchem i zostało ci tydzień z życia i przychodzi
    kostucha i mówi...mógłbyś pożyć jeszcze rok dłużej ale wolałeś tankować
    elektryka :D Tak, wiem, kasiory do grobu nie weźmiesz ale CZAS jest
    ponad wszystkim :D
    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-10-23 05:02:54
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-22 12:53, J.F wrote:

    > Po prostu smród spalin przeszkadza nam mniej niz te dwa obiady
    > dziennie, a czasem to i trzy :-)

    Jak po trzecim razie normalne argumenty nie dzialaja to wiedz ze masz do
    czynienia z problemem.

    W tym przypadku to sie nazywa projekcja.

    Pamietasz jak stuhr gadal ze sie wstydzi polaka pijaka? No i wyszlo ze
    byl pijakiem i sie musial dowartosciowywac mysleniem ze inni sa gorsi.

    Tu masz podobnie. Jakies imaginacje se gosciu uskutecznia wmawiajac
    swiatu swoje fobie.

    Przestalem odpisywac bo ile mozna z kura w warcaby grac...

    --
    Lukasz

  • 13. Data: 2024-10-23 05:12:15
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-22 14:05, _Master_ wrote:

    > Komu pomaga VonDerFayzer Und Korupcjon?
    >
    > Planecie Ziemi?
    >
    > A może ludziom na niej żyjącym?
    >
    > Podasz jakieś badania naukowe o ile stopni ochłodzi się klimat w wyniku
    > wejścia nowych podatków?

    Mnie bardziej przeraza fakt ze nikt sie nawet nie zajaka o tym aby te
    kase wtykac w atomowki czy hydroelektrownie albo jakies organiczne
    spalarnie (choc to najmniej sensu ma) albo od biedy jakies
    standardyzacje czy nowsze technologie bateryjne.

    Atomu w pl nie ma. I przez nastepne 10-20 lat nie bedzie.

    Skala bycia w dupie jest niewyobrazalna dla nastepnego pokolenia lub dwu.

    Ale cisnie sie narracje o elektrykach i wmawia obywatelowi ze to on jest
    problemem kiedy to nie ja chce duze paliwozerne auto albo drugie tyle
    plastiku jako opakowanie co sam produkt albo pakowanie wszystkiego w
    plastik zamiast na wage. Ja swoje robie recyklujac a przemysl udaje ze
    to robi bo wysyla te jebane rurki do picia do filipin a potem mi mowi ze
    niedobry jestem bo zolw cierpi.

    Skala szalenstwa w tych tematach jest ogromna a do tego nawiedzence
    wierza w bzdury i fanatycznie pouczaja innych albo sie kloca.

    Pamietam jak sluchalem gostka co z wyzszoscia pierdolil ze maslo zle bo
    cholesterol. Pamietam takich co MLMy zachwalali i w nie kase wtapiali.
    Albo tych co z wyzszoscia informowali ze kupno nowego auta to idiotyzm
    bo po wyjezdzie od dilera auto tanieje o 10 czy 20%. Oni w to wierza.
    Oni daja se wmawiac ze biale jest czarne.

    Nie ma sensu na nich cierpliwosci zuzywac.

    Lepiej podumac co zrobic zeby te katastrofe co przyjdzie przetrwac.

    --
    Lukasz

  • 14. Data: 2024-10-23 09:59:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 21:27:13 +0200, Cavallino wrote:

    > I finansowanie terrorstów też....

    mówisz, ze lepiej finansować Chinczyków?
    Bo ogniwa PV masz jakiej firmy ? :-)
    A falownik?

    > I niż butelka na mocz w samochodzie też....

    Eee tam - co parę godzin to i spaliniaka trzeba zatankować.

    Wiec toaleta nie jest problemem.

    J.

  • 15. Data: 2024-10-23 10:10:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 09:59, J.F pisze:

    > mówisz, ze lepiej finansować Chinczyków?

    Prądu nam nie produkują.

    > Eee tam - co parę godzin to i spaliniaka trzeba zatankować.

    No właśnie i identycznie jest w przypadku bev, więc problem nie istnieje.

    Nie trzeba kupować bev od Stellantisa przecież, można takie, które
    potrafią się wystarczająco szybko ładować.

  • 16. Data: 2024-10-23 12:01:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 10:10:57 +0200, Cavallino wrote:

    > Prądu nam nie produkują.

    Ale fotoogniwa tak.

    > No właśnie i identycznie jest w przypadku bev, więc problem nie istnieje.

    Normalnie to ja tankuje, płacę, i w razie potrzeby idę do toalety.
    Co zajmuje powiedzmy 10m w złych układach.

    > Nie trzeba kupować bev od Stellantisa przecież, można takie, które
    > potrafią się wystarczająco szybko ładować.

    Do pełna w 10 minut?

    J.

  • 17. Data: 2024-10-23 12:11:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 12:01, J.F pisze:

    > Ale fotoogniwa tak.

    Jak większość rzeczy na tym świecie.

    > Normalnie to ja tankuje, płacę, i w razie potrzeby idę do toalety.
    > Co zajmuje powiedzmy 10m w złych układach.

    Powiedzmy 15.
    Ioniqowi akurat podobna ilość czasu wystarczy na doładowanie do 80%.
    I tak jak w benzyniaku, jedziesz dalej przez kolejne kilka godzin.

    > Do pełna w 10 minut?

    Do pełna się w trasie nie ładuje.
    Zapamiętuj może co się do Ciebie pisze.

  • 18. Data: 2024-10-23 12:27:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 12:11:12 +0200, Cavallino wrote:

    > Jak większość rzeczy na tym świecie.

    > Powiedzmy 15.

    Powiedzmy 10. Chyba, ze jeszcze hotdog.

    No dobra, 5 minut więcej to jeszcze nie jest źle, tylko jak tak
    to z 800km mogę przejechać.

    > Ioniqowi akurat podobna ilość czasu wystarczy na doładowanie do 80%.
    > I tak jak w benzyniaku, jedziesz dalej przez kolejne kilka godzin.

    No gdzie, od 80 do 20% to tylko 60% zasięgu, a jak przycisnę,
    to na 2h nie starczy :-)

    > Do pełna się w trasie nie ładuje.
    > Zapamiętuj może co się do Ciebie pisze.

    A tankuje się do pełna :-P

    Wiec nie dość, ze 5 minut dłuzej, to jeszcze na dwa razy krócej.
    To razem 20 minut dłuzej, a to raptem 500km :-)

    J.

  • 19. Data: 2024-10-23 17:10:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 12:27, J.F pisze:

    > Powiedzmy 10.

    Kobitę masz?
    Kolejka do babskiego wc na stacji może trwać dłużej.

    > No gdzie, od 80 do 20% to tylko 60% zasięgu, a jak przycisnę,
    > to na 2h nie starczy :-)

    Jak pojedziesz inaczej niż palcem po mapie to wystarczy.

    > Wiec nie dość, ze 5 minut dłuzej

    j.w.

  • 20. Data: 2024-10-23 17:13:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 17:10:37 +0200, Cavallino wrote:

    > Kobitę masz?
    > Kolejka do babskiego wc na stacji może trwać dłużej.

    Ale jak jade bez kobity, to mnie nie dotyczy :-)

    > Jak pojedziesz inaczej niż palcem po mapie to wystarczy.

    Musze zobaczyc, jak to Zmywakowi ostatnio wychodzi :-)

    J.